Juultje die met vijf anderen in een huis zit voor een weekend. Zegt dat ze niet lekker is (verkouden, veel zweten weet ik veel wat), gaat als ze thuis is gewoon lekker sporten in de sportschool. Echt vet verstandig allemaal als er een pandemie gaande is. Ja of ze stelt zich gewoon aan en is eigenlijk niet ziek
Is deze man één grote grap
Dat ‘ie ook even heeft overlegd met zijn ouders en schoonouders.
Kunnen we al geld inzetten op binnen hoeveel maanden Monica zwanger is van Robbert? Ik gok binnen 6 maanden nadat Danique haar baby heeft gekregen
Hahahaha en gaan we ook vast de naam raden?!!
Lol maar
Wat ik heb gemist, waar gaat deze video nou over?
Over harde schijven
Hema Coco, Bijenkorf James, Hennes Mauritz
Lol ik denk iets met Chloe
geeen ideee het enige wat ie heeft gezegd is dat hij met deze video mensen kapot kan maken en dat kingalert eruit gaat met een bang!!!
aka het wordt waarschijnlijk weer een “docu” van een uur waar hij in z’n eentje voor de camera zit en over poep lult
Echt zin in
Ik las over zijn lul poept en was ernstig in de war.
Wat een rare man, hoe is het mogelijk dat hij zo’n podium en bereik heeft?
Ik ben evht teleurgesteld dat het nog zo lang duurt. Ik had nog nooit van deze man gehoord maar keek helemaal uit naar jouw reactie op z’n ultieme video
Hij had eerder zijn kanaal DroeftoeterAlert kunnen noemen.
hoogtepunt mbt kingnerdalert was al toen hij pas tweette: hier alvast een link voor sommige mensen, en dan stond daar een link naar de site van een uitzendbureau ahaha
Dit is hoe ik me voorstel dat de liefdesbaby van Jan Roos en Dennis Schouten eruitziet en klinkt
Huh dus het is nu uitgesteld naar 25 juli? Dat is volgende week zaterdag. Jezus, ik dacht dat ik erg was met uitstellen hij zou het toch officieel afgelopen zondag uitbrengen, toen werd het woensdag en toen vandaag en nu de 25e pas
Dit maakt me echt bang Jezus
wtf echt haha ik kan dit niet aan