Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hahahaha gelukkig bestond youtube nog niet toen ik die leeftijd had.
Alle troep die ik vroeger op cu2 heb gegooid zou ik me nu echt voor kapot schamen :joy::joy:

6 likes

Moest vd week nog aan m’n playboytshirt van toen ik 12 was​:disappointed_relieved::sob::sob:

2 likes

Hahaha die vragenlijsten altijd. Love it. Saus er op of er naast?
x_ AvrilLuvYah12_x represent jwz

32 likes

Haha ja dit! “Slaap je in een pyjama of naakt?”
En dan “naakt” zeggen omdat dat stoerder/uitdagender was. Terwijl ik gewoon nog een paardenpyjama droeg tijdens het slapen :joy:

98 likes

Zoenen of seks?

‘Eerst zoenen dan seks’!!!

Op CU2 leeftijd had ik uberhaupt nog geen seks. Wel playboyshirt en oorbellen man man man :joy:

56 likes

Ik kwam laatst fotos tegen van mezelf in een britney spears outfit; geruit rokje, geknoopte witte blouse, kniekousen en van die schoenen. Ik was 12 en niet eens britney fan :joy: maar mijn hele middelbare school liep er zo bij. Nu denk ik echt hoe mocht ik zo de deur uit gaan.

Of met een neon gekleurd topje met een netpanty als topje er over heen

5 likes

Ohhh ik wou dat ik mijn Cu2 naam nog wist en in de Wayback Machine kon kijken! Weet zelfs mijn Hyves niet meer :frowning:

5 likes

Ik was zo jaloers op meiden die de wat mooiere filtertjes hadden voor hun foto’s (via betaalde Photoshop of zo?). Dan probeerde ik via Paint mijn hoofd in zo’n filter te plakken. Of ik ging bij mensen bietsen om m’n foto te bewerken en dan zette ik er op cu2 bij: ‘beWerktt doOr taNyaa, tnQ -x-x-’

36 likes

Toen een vriendin van me ging trouwen had haar vader met veel speurwerk haar oude CU2-pagina kunnen terugvinden en toen ging hij tijdens zijn speech een paar dingen daarvan voorlezen. Zo gelachen :joy: Waar slaap je in? “Een string.” Tuurlijk meid. En heel zoet: Wat is je lievelingsauto? “De auto van [naam van haar man]”. Zou het nog bestaan, CU2
 Ik ga eens googelen haha.
Edit: volgens mij is het nu een soort datingsite?

11 likes

Deze wenkbrauw selfies zijn nu al episch. Ik heb er zelf vroeger nooit aan geplukt omdat ze van nature een ‘mooie’ vorm hadden maar nu ik de 30 ben gepasseerd worden ze met de week wilder, er groeien opeens lange en/of grijze haren tussen die dan overeind gaan staan of juist omlaag in mn oogbal prikken dus nu begin ik opeens met pincetten te frunikken:S

3 likes

ahhhhh dit had ik echt uit m’n geheugen gewist maar het komt allemaal weer terug hahaha

1 like

Ik lijk wel de enige die dit denkt maar ik heb echt geen probleem met meisjes die zich willen opmaken/opkleden en dat dat op insta zetten. Deze foto vond ik ook niet uitdagend en als zij vind dat ze er leuk uitziet mag ze dat van mij zeker online gooien, ik veronderstel niet dat dat iets is dat je doet door peer pressure. (ben ik misschien tĂ© naĂŻef in, maar ik vind dat er wel ergere of gevaarlijkere dingen zijn). Die ‘opdringerige mannen’ vallen volgens mij nog heel erg mee op instagram en daarvoor kan je ook je profiel afschermen/dms uitzetten etc.

Dus nog geen video van the King
 wie had dat nou niet gedacht!

1 like

Ik word ongemakkelijk van de Boomerang van Lotte op haar story

2 likes

Ik ook :persevere:

Was vroeger ook al zo alleen dan tong uitgestoken en het allerliefst met piercing er in. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Van die slechte webcam fotos maakte ik altijd met mn vriendinnen :no_mouth:

Zoals dit :

afbeelding

33 likes

Deze film
Ik heb zelf een tongpiercing genomen hierdoor toentertijd. Ik heb echt zin om deze weer eens te kijken.

6 likes

Jaa Thirteen. Zou em ook wel weer eens terug willen zien! vond hem toen zo vet haha

11 likes

Oh die film :heart_eyes:

3 likes

Ik ben echt bang dat ik me opeens meer als de moeder voel dan het kind als ik nu die film terug ga kijken :S

11 likes