Hahahahah kijk mijne
En zoveel blondspray en gel in mn haar
Jammer dat we hier beetje anoniem op het forum zitten anders was een topic met fotos van vroegah echt leuk geweest.
Omg haha zo herkenbaar. Ik werd ook doodmoe van hoe moeilijk moeilijk moeilijk ze toen deed over dat samenwonen en dat ze dan haar appartementje op moest zeggen. Tuurlijk is dat ff lastig, maar die heeeeele analyses en zweverige posts erover.
Ik vond haar eigenlijk het leukst toen ze de blog nog naast een baan deed, toen ze haar werklunches nog heel vaak postte.
Oh en ze eet zo vaak van die vage combinaties haha.
Beauty confession: deze tatta doet dit nog steeds. Nooit afgeleerd, vind het nog steeds mooi bij mij staan en ik bibber te erg om een mooie eyeliner wing vanaf mijn ooglid te zetten dus dat ziet er echt niet uit.
Ik had regenboog wenkbrauwen
Ik word er ook heel ongemakkelijk van dat ze het zo vaak herhaalt Misschien komt het omdat ik zelf niet zo ben dat ik ‘t meteen van de daken schreeuw maar bij Lars dacht ze ook dat het de ware was dus wacht nou maar even af
Aaaaaa heftig dit. Ik droeg van mijn 12e tot 16e of zo shirts met het Playboy logo maar dan de tekst ‘playtoy’ en NIEMAND HIELD ME TEGEN.
Ahahaha jaaa die schreeuwerige teksten waren ook zo leuk.
“ The bitch is back” en dat soort meuk
Ik had een top met het Nike-logo en de tekst ‘Just do me’
Lollll wat een ellende allemaal
Ik had ‘I’m multitalented, I can walk and chew gum at the same time’
Fucking paragraaf lang ook, dat kon je natuurlijk alleen van dichtbij lezen. Er was een kraam op het Waterlooplein die allemaal van dit soort coole shirts had
Iemand die ik ken draagt dit nu nog steeds, of misschien weer, maar dan ironisch of zo? Ik voel me in ieder geval oud als ik dat zie, haha.
Ik wilde toen ik 12 was een shirt kopen met
Damn right Im good in bed
I can sleep all day
(Dijenkletser)
Maar dat mocht niet van mn moeder haha
Ik vind het vooral zorgelijk dat ze dit WILLEN. Ik begrijp dat je als meisje de grenzen wil aftasten maar dat de hele wereld meekijkt vind ik nog een stapje verder gaan. Ik ben zou me, stel het was mijn dochter, zorgen maken om wat haar zou kunnen overkomen, terwijl ik die angst niet echt kan plaatsen. Dat ze door peer pressure dingen zou doen waar ze nog niet echt klaar voor is? Lastig gevallen wordt door opdringerige mannen?
Zijn er nog mensen die Aimee haar vlogs kijken? Bij gebrek aan beter heb ik die van vandaag aangeklikt en het is zoooo langdradig. Ik heb er even doorheen gescrold en volgens mij gebeurt ook niet echt iets bijzonders.
Die Jade maakt ook al sinds haar twaalfde youtube video’s.
Niet alleen nu maken ze zo jong videos hoor, ik ben zelf ook begonnen als 12 jarige tot en met m’n 19e ongeveer. Ook instagram enz. Je kan her denk ook wel vergelijken met hyves enz, toen maakte je ook al selfies
Ik snap echt helemaal niks van het begin van de video van Paulien Tilstra?
Haar vriend zou voor racist uit zijn gemaakt in verschillende facebookgroepen ofzo om een tweet van 10 jaar geleden. Ik zat net echt zo
Ik maakte ook filmpjes op die leeftijd. Ik ben heel blij dat oude filmpjes van youtube af gehaald zijn bij een update. Anders had je mij nu met een of ander emo kapsel aan een helium ballon zien lurken en " Hallo ik ben fuuurbiii" zien roepen…