Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Als ieh er morgen niet is gaan we naar hem toe hoor. Hij kan @LizzyBennet toch niet zo lang laten wachten zeg gvd!!

2 likes

Ik ken haar door de vlogs van Gio.

1 like

Ik vind haar recepten en eetdagboekjes super leuk en ze lijkt me een heel leuk en warm mens. Maar ik vind dat ze zichzelf best wel tegen spreekt. Aan de ene kant heeft ze het heel erg over jezelf accepteren en anderzijds is ze in mijn optiek extreem veel met haar uiterlijk bezig. Doet me denken aan de tijd dat ik een eetprobleem had, maar dat zegt uiteraard meer over mezelf dan over haar.

2 likes

Wow had nog nooit van haar gehoord, maar mā€™n vriend stuurde gister toevallig fotoā€™s van haar insta door met de boodschap dat we lookalikes zijn. Maar toen kwamen we er dus achter dat ze 16 was en ik 8 jaar ouder benā€¦

1 like

Ik volgde haar tot minstens een half jaar geleden en toen kreeg ze toch ook al te horen dat ze haar scriptie niet had gehaald?

Ik ben wel altijd benieuwd hoeveel zij dan zou verdienen, maar volgens mij woont ze vrij goedkoop dus het zal ook wel niet veel hoeven zijn.

Ik ben blij dat ik er niet zo uitzag toen ik 15 was.
Vind dit al zo oud lijken? Hoe gaat zij er dan nog uitzien als ze rond de 30 is? Vraag ik me altijd af bij dat soort meidenšŸ§

9 likes

Ze had hem opnieuw niet gehaald

1 like

Het is maar net hoe je het opvat denk ik.

2 likes

Precies dit, en wat @Juuldie zegt.
Ik ben begonnen met haar te volgen toen ze nog niet zo lang blogde (denk ik) en toen vond ik haar heel leuk en verfrissend en heel down to earth. Ze heeft zich heel erg ontwikkeld de afgelopen jaren, maar daardoor vind ik haar steeds minder leuk en relatable.

1 like

Ik zal nu vast een zure oude graftak zijn maar ik vind het best zorgelijk dat kinderen van 15 zichzelf zo op Instagram (mogen) zettenā€¦

Zo dachten ā€˜80s kids waarschijnlijk ook over mijn generatie, maar toch hĆØ. Laat kinderen gewoon kinderen zijn ofzo :woman_shrugging:t4:

19 likes

Ja ik heb ook zeker een fase gehad waarin ik eruit zag als een absolute taart. Donā€™t hate de huidige pubers omdat zij beter weten hoe ze hun haar en make-up erbij kunnen doen itt onze dramatische pogingen met de Hema glitteroogschaduwtorentjes in 2002!

36 likes

Jaaaa, het zwarte kohl randje onder je oog mocht niet ontbreken!! En met die AA-cup in mijn Coolcat haltertopje maakte ik alle boys gek hoor!

Edit: en vergeet de Miss Sporty camouflagestick niet, in de universele kleur oranje, NIEMAND zag je puisten nog

49 likes

Haha ja ik denk ookā€¦ hoeveel keer kan je aanhalen dat je vroeger dik was en dan steeds diezelfde foto ook. Ik heb haar een hele tijd niet gevolgd en nu wel weer en ze heeft het nog steeds over dezelfde dingen. En al die ellenlange blogs over haar gedachtes en zo.

3 likes

Do not forget de spinnenpoten mascara!!

3 likes

Jaa daar heb je ook wel gelijk in! Ik kom er bij deze op terug. Ik was op die leeftijd echt een grijze muis. Ik presteerde het zelf om glitter oogpotlood als wenkbrauwpotlood te gebruiken :joy:
Ben blij dat ik dat soort ā€˜dommeā€™ dingen heb gedaan ipv dat ik me druk zou maken over hoeveel volgers ik heb.

5 likes

Omg ik had het er vandaag nog over met een vriendin dat we vroeger van die croptops droegen met een glitterend playboy logo.

Maar los van de mode etc vind ik haar er gewoon heel volwassen uitzien al. Daarom vraag ik mij af hoe ze er dan over 10+ jaar uit zal zien.

Dit soort dingen :sob:

9 likes

Oh god ik cringe weer als ik denk aan die tijd. Ik ging een keer na school met smokey eyeā€¦ aka zwart omringde ogen een panda was er niks bij. Mn klasgenoten maakte me belachelijk en ik maar doen alsof zij het niet snapte. Want het was gvd smokey eye jaa!!

8 likes

En over mn wenkbrauwen maar niet te spreken. Ben blij dat die iig weer zijn aangegroeid. Dat neem ik wel terug trouwens. Dat zag er echt niet uit toen ik 15 was.

1 like

Hahahaha ja ik ook man

Dit was mijn wenkbrauw toen ik 15 was :joy:

19 likes

Dit vind ik nog wel meevallen, ik had ze er bijna helemaal afgeschoren :exploding_head:

7 likes