Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik vind het zo verbazingwekkend hoe er van die Youtubers zijn die dat echt als fulltime job hebben. Zoals die Leonie van All about Leonie. What the fack doe je in hemelsnaam in een week??? 2 video’s per week waarvan 1 vlog, dus beetje filmen en beetje editen? Vraag me echt af of je je dan voldaan kan voelen aan het einde van de dag.

3 likes

Zij is sowieso queen spon. Maar dit is wel heel opzichtig inderdaad haha

Ja daar heb je inderdaad een goed punt.

Het is net zovewl werk als een part time baan ongeveer. Er is meer in het leven dan werken.

13 likes

Als ik maar rond kan komen, inderdaad. 20 uur zou echt ideaal zijn. Moet mij hier trouwens echt vaak voor verontschuldigen - ben gewoon geen werkpaard.

19 likes

Wanneer komt nou die video online van kingalert? Als die überhaupt nog komt.

2 likes

Hij zou vandaag online moeten komen ik wacht met spanning af!!

9 likes

Ik volg haar al best een tijd, en vind het juist met spon wel meevallen, in vergelijking met andere #influencers volgens mij.

Ik kwam haar net tegen op Instagram.
Ze is vandaag 16 geworden maar heeft blijkbaar al allerlei designer tassen.
Sowieso hoe ze er uit ziet. Daar is mijn 15 jarige ik uit het verleden jaloers op.

2 likes

Subtiel ook die tassen op de ‘achtergrond’ :sweat_smile:

4 likes

Hm ja ik ben afgehaakt toen ze begon met die stomme spon voor auto’s haha. Dat is mijn spon-max bij influencers haha l.

Echt he. Had haar veeeeel ouder geschat!

1 like

Ik ken haar alleen van de video’s van Aimee maar studeert zij niet? Ik dacht vroeger ook altijd “wat doen mensen die maar x uur in de week werken?” (Dus niet fulltime). Maar door het vele thuiswerken van de afgelopen tijd ben ik er anders over gaan denken. Echt zo chill en niet meer zo haasten om in het weekend alles gedaan te krijgen. Lekker een dagje niksen zonder je schuldig te voelen. Heerlijk.

1 like

Heeft zij ook een sponauto? Dat stuk heb ik meteen gedelete denk ik haha. Ik dacht dat alleen Gewoonwateenstudentje’savondseet en Fitbeauty een sponauto hadden en dat veeel laten zien.

1 like

Ze moet nog haar scriptie aanpassen. Die moet ze in de zomervakantie inleveren, maar zoals ze aangeeft in de nieuwe vlog gaat ze er deze week mee beginnen. Voor de rest geen school o.i.d.

Ik ook!

Kut m’n hele dag verpest

6 likes

Ohhhh grapje sorry verkeerd gelezen ik dacht dat het over wateenstudentjesavondseet ging. Ik heb niks gezegd haha

Wat vinden jullie eigenlijk van haar?

Love hoe duidelijk zij kan schrijven en infographics kan maken over voedingsmiddelen en altijd heel neutraal is over of iets wel of niet gezond is.

Maar haar privé vlogs en die droomlichaam updates… ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind ze ergens leuk, maar ergens ook cringy en gemaakt en te zweverig ofzo. En ze is ook best wel ijdel volgens mij, ondanks dat ze uitgebreid haar “before” lichaam showt voor de camera.

1 like