Ik kijk ze soms omdat ik benieuwd ben of ze dingen proberen die ik nog niet ken, maar kan me idd weinig voorstellen bij de smaak dus daar let ik nooit zo op
Ik vind het alleen leuk als ze het hele menu eten en dan niet allerlei dingen overslaan.
Ik wil gewoon graag zien wat ze allemaal hebben bij de taco bel enzo
Jaa dit idd. Boeit me niet wat hun er van vinden. Ik wil fantaseren over wat ik zou bestellen
Dat laatste vooral.
Bonnie doet ook wel eens proefvideo’s maar wij hebben denk ik echt een andere smaak haha.
Dingen waarvan zei zegt “oh my god dit is geweldig. suuuuuperlekker” vind ik zelden te pruimen. En als ze iets vies of “heftig” vindt vind ik het vaak wel lekker
Dus ja ergens zou je kunnen zeggen dat ze wat dat betreft wel werken haha
Ik vind het trouwens wel leuk om te zien hoe producten er ‘in het echt’ uitzien.
Maar het allergrootste nadeel van proefvideo’s is dat ze zelden zonder gesmak, onsmakelijk eten of met mond vol praten zijn no thanks
Ik vind die van teske heel leuk! Wil zelf wat meer vega(n) gaan eten en krijg daar echt inspiratie door. Maar gewoon van algemene dingen zoals Lotte laatst met chips word ik niet goed van, zo saai
Ik vind die van Teske ook leuk! Ik eet zelf ook vegetarisch en grotendeels veganistisch, dus inderdaad handig ter inspiratie
Ik kijk regelmatig naar street food video’s waarbij ze in verre landen bij verschillende street food stalletjes bijzondere dingen gaan eten. Ik zie het meer als inspiratie dan dat ik hun mening waardeer.
Ik vind het dus vooral irritant als de proever heel de tijd “hmmmm” geluiden maakt, vaak ook nog vergezeld met het “proefgezicht” en een bedenkelijke blik of hevig geknik
Hahaha dit is de perfecte omschrijving van Bonnie wanneer ze iets proeft
Hoe vaker Monica zegt hoe gelukkig verliefd ze is en dat ze de ware heeft gevonden, hoe minder ik het geloof
En oh gelukkig gaat die babyshower van Danique niet door met al die dieren
Jaaa love haar!
Ik vind haar zooo leuk maar ik HAAT het echt als influencers op deze sneaky manier maar spon hengelen.
Nouja dit is alles behalve sneaky.
True. Maar het zo verpakken als een domme vraag (jo ga gewoon naar de winkel en laat je daar adviseren zoals alle andere mensen), maar dan wel die bedrijven taggen, echt doortrapt.
Maar dat licht is wel de hel on earth in deze serie. Ze was dan bij Femke/Famke en ik dacht (shame shame): woww wat is er met haar gebeurd (als in… wow veel aangekomen). DACHT ik. Maar toen kwam er bewegend beeld en toen: Nee joh. Gewoon normaal zoals altijd. Dat licht deed echt alsof ze 3 dubbele onderkin en onderkaak had gekregen. Niet dat dat erg zou zijn maar wat een verschil.
Ik had ook even hästens getagd als ik haar was.
Alhoewel, die zetten geen spon in denk ik, daar wordt het merk alleen maar ordinair van.
Tip : Een kopen ipv schooien
Ik had dit bijna gereplied, maar had eerder over dm een heel leuk gesprekje met haar dus dat vond ik dan weer gek. Maar ik baal er wel van, ze daalt hierdoor echt in mijn aanzien. Altijd lekker nuchter, leuke recepten en een toffe samenwerking met homemade (spon die ook je kijkers echt kunnen waarderen) en dan dit…
Edit: ik snap ergens wel dat je het probeert, maar stuur die merken dan gewoon een dm ipv eerst je meest naïeve followers voor jan lul matrassentips te laten geven.
Ah ja ik vind haar ook leuk (zat in een ver ver verleden op haar forum, waar ik de enige 14-jarige was en de rest was allemaal 10 jaar ouder ofzo haha) en dan ben ik toch naïef van: maar misschien wil ze echt gewoon tips? Maar goed dan hoef je die merken niet te taggen dus ben bang dat het toch geschooi is haha