Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Je moet het haar nageven, Sanneke plaats een aantal goeie en rake stories over dik zijn en body posivity.

11 likes

Vormgeversnachtmerrie. Overigens wel benieuwd wat ze over mijn buurt hebben geschreven (in de categorie up & coming, waarschijnlijk door de mix van Tesla’s en sociale huur) aangezien T. een paar straten verderop van mij woont.

2 likes

Ben ook wel weer toe aan een avontuurtje! :smirk:

1 like

Ik moet echt wennen dat er geen hoofdletters in de topic titel staan

7 likes

God als ik dat zie ik hoor de docenten uit mijn verleden al janken in de verte; “DIT IS NIET VOLGENS DE APA REGELS” :triumph:

2 likes

Hierbij denk ik dan van: huh je hebt toch alleen deze en deze kroeg in uuu en die zitten naast elkaar??
maar dan realiseer ik me dat misschien een beeeetje in een bubbel zit dus meer reden om de je trench ebook te bestuderen

1 like

Keek even op haar insta en toen zag ik dat queen of jetlags echt een soort mrskeizer is bij haar :joy::joy:

Wat een slijmjurk

15 likes

Wow zij wilt op Kylie lijken?

20 likes

Sorry niet opgelet, beter zo? :slight_smile:

2 likes

Ja het is wel echt een Kylie wannabe.

4 likes

Hahaha oh dat hoefde niet hoor maar thanks

1 like

Ik vind het een leuke video etc. maar ben het zo met je eens over die uitspraak van hem! Ik denk nu ook meteen dat hij dus blijkbaar de BLM movement dus ook ‘overdreven’ vind of niet snapt, omdat hij t ook echt zo zegt van “Oh kan dit OOK niet meer”.

1 like

Ja en over zo iets doms ook?

Ik dacht ff dat het kylee jenner was haha. Dacht nou nou queentje die gaat je comment echt niet zien heur.

2 likes

Zij en Monica zijn geen vriendinnen meer ook gok ik, aangezien ze elkaar niet meer volgen. Zag dat die Kiana (vriendin van Monica) haar wel volgt.

1 like

Kan ze alleen naar links kijken?

12 likes

Ze is iig druk bezig met nieuwe vriendinnen proberen te maken :rofl:

1 like

Kroegentocht na Covid :joy:

6 likes

vinden jullie proefvideo’s interessant? dus een video waarin mensen allerlei etenswaren gaan proeven?
voor mij werkt dat echt totaal niet, ik kan me bij beschrijvingen nooit iets voorstellen en smaak is zo iets persoonlijks. vooral eten. :confused:

• ja vind ik interessant
  • nee vind ik niet interessant
  • neutraal

0 stemmers

Ik vind het als onderdeel van bijv een vlog wel okee maar een hele video eraan gewijd interesseert me echt geen reet en kijk ik niet

2 likes