Ik merk dat ik de Verbons alleen nog uit nostalgie volg of zo. Qua content vind ik ze onoprecht (overkomen). Jammer wel. Klik ook nooit meer wat aan van ze.
Het is duidelijk dat Bonnie denkt dat die verhuizing haar kanaal een boost gaat geven. Zichzelf voorstellen in die eerste verhuisvlog
Moet wel eerlijk zeggen dat ik Bonnie niet volgde, maar sinds gister geabonneerd ben omdat haar verhuisvlogs me wel leuk lijken. Het is dat ik haar naam ken van het forum, maar anders had ik het ook wel handig gevonden dat ze zich voorstelde want ik ken haar verder dus ook niet
Ik heb ook best wat kanalen geabonneerd als ze gingen verhuizen. Zodra het klaar was ook gelijk weer afgemeld
Ik heb ook echt zin om te zien of ze er iets moois van gaan maken of het een heerlijke ergenis wordt om haar serie te kijken. Combinatie van beiden gok ik.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het klussen gaat, als ze al zoveel moeite hebben om met zijn 2en een pak koffie open te maken.
Al doende leert men
Volgens mij heeft ze er al heel wat nieuwe abonnees bij. Het waren er heel lang rond de 47k en zag vanmorgen dat het nu 48k is. En zal nog wel meer groeien naarmate de verhuisvlogs online komen
Ja ze krijgt er nu elke dag best veel nieuwe bij terwijl t een hele tijd stil stond.
Als je je ergert aan mensen die met hun mond vol praten wordt het het laatste
Waarom doen youtubers dat, Willemijn doet het ook altijd.
Ik heb ook voor het eerst sinds tijden weer een vlog gekeken. Ben erg benieuwd hoe het huis gaat worden, het heeft zoveel potentie.
Is er in ieder geval genoeg plek voor haar materialisme…
Ik volg Bonnie ook alleen nu even tijdens de verhuisvlogs. Ik vind haar verder niet interessant, alleen haar huis en ben benieuwd naar de keuzes die ze gaan maken.
En wie gaat er tegenwoordig niét naar Bakkum?
Lekker vakantie of gewoon een huisje kopen
Billierose ook al een lading bakkum spon.
Ik snap overigens überhaupt niet waarom youtubers zich voorstellen. Je klikt toch iemands kanaal aan, wat heb je er aan dat iemand zich dan nog voorstelt
Ik vind het wel intrigerend dat een bepaald type mensen over het algemeen niet geassocieerd wil worden met campings (die gaan backpacken of verblijven ergens in een authentieke gîte), maar dat Bakkum helemaal de shit is. Wat is er zo bijzonder aan Bakkum behalve dat heel vloggend/bekend Nederland daar zit? Of is dat de aantrekkingskracht?
Het is wel weer ultiem kuddegedrag.
Ik ben het met je eens, maar wat er (denk ik) aantrekkelijk aan is, is dat er een beetje dezelfde soort mensen komen. Sommige mensen associeren kamperen toch met tokkies (vind ik helemaal niet) en op Bakkum zitten over het algemeen ‘ons soort mensen’. (Niet mijn soort mensen voor de duidelijkheid, maar zo zeggen zij dat dan zelf.) Dat was trouwens niet altijd zo, maar zelfs een camping kan niet aan gentrificatie ontkomen blijkbaar.
Bakkum was vroeger een plek waar Amsterdammers zonder tuin etc. op vakantie konden in de buitenlucht, maar het is inmiddels extreem veryupt. Dus ja het is bijna een soort status dingetje geworden dat je daar een plek kunt kopen, er zijn volgens mij ook al jaren wachtlijsten. Hoort bij het hippe import-pakket.
Het is al jaren super populair onder jonge Amsterdammers met kinderen. Volgens mij kan je niet hoger stijgen op de juppen ladder als je daar eenmaal een plekje hebt weten te bemachtigen haha.
Edit: haha idd precies wat @grace zegt
Een seizoensplek op bakkum met stroom kost 2500 euro. Voor een tuinhuisje op een halfuur rijafstand? Je mag de boel maar 4 weken verhuren? Het geld groeit deze mensen echt op de rug.
Klinkt leuk hoe het oorspronkelijk was. Nu is het dus een verlengstuk van Amsterdam geworden: import, duur, wachtlijsten, status…