Hahah jeetje dat heeft toch ook iedereen en niemand die daarop let?
Nouja als je t toch extra bij je operatie kan laten weghalen zou ik t ook doen
Ik had niet eens een idee dat dat een ding was joh
Ik let er zelf wel erg op, maar denk vooral omdat er bij mij vroeger door mijn moeder is ingestampt dat ik dat moest “verbergen” dus doe nu nog steeds bijna nooit topjes met spaghettibandjes oid aan, of iets er overheen. Denk dat andere mensen er inderdaad niet zo op letten
Oh jeetje wat stom zeg van je moeder ook. Zo kut dat je echt over élk deel van je lichaam onzeker kunt zijn omdat mensen er altijd wel wat van te zeggen hebben. Ik zou zeggen, rock de spaghettibandjes als je die wilt dragen!
Wat is nu precies de functie van die Melle en z’n Louis Vuitton tasje? Hij hangt er maar een beetje omheen, kan het niet echt volgen.
Volgens mij las ik hier dat hij groepsreizen begeleid naar dat ‘’’ziekenhuis’’’ in Istanbul, hij neemt dus gewoon groepjes mensen mee die daar vervolgens een grondige verbouwing ondergaan
Ik weet wel dat ik 100000x liever mee ga met ‘we zijn er bijna’ dan op zulke groepsreizen als Melle dus mag begeleiden.
Oooh wauw die video van Jessie, wist dat het een heftige operatie was maar vind alles er na zo naar om te zien. Ik accepteer maar gewoon dat ik geen kont heb.
Ja en dat hele thrift Flip gebeuren heb ik overgeslagen, vond dat niet echt iets voor in een vlog + het was zo specifiek (je moet maar net met webbing precies zo’n lamp en hoofdbord willen maken) dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dit echt n.a.v. haar video ook gaat proberen. Volgde ook niet helemaal wat het slechte nieuws nu was dat ze kreeg, was dat met betrekking tot de rechtszaak of wat anders?
Ja dat gedeelte heb ik na een paar minuten ook geskipt. Sowieso een vlog van 45 minuten waarvan bijna 30 minuten alleen maar over die lamp gaat.
Volgens mij over zowel die rechtszaak als over iets anders waar ze al langer mee zit maar waar ze niks over kan/mag zeggen.
Vorig jaar stond er een interview met Jessie in de Volkskrant. Ik moet er altijd weer even aan denken als ik lees dat ze weer een operatie heeft ondergaan.
@Evert je wil niet weten hoeveel vrouwen in de lingeriezaak het over ‘hun kwabjes’ hebben. Terwijl echt bijna alle vrouwen het hebben (zeker met een strakke bh of topje).
Ja hij begeleidt je, gaat mee naar het ziekenhuis en is een soort tussenpersoon, je kan hem appen bij pijn en klachten, hij kan boodschappen voor je doen. Op zich wel fijn als je in je eentje in een ver land bent, maar wel raar dat dit soort beroepen ineens bestaan
Ik moet nog steeds lachen om die groepsreizen van Melle. Ik zie dan zon touring bus voor me. En dat hij vooraan staat met zon microfoon. "Nou jongens we zijn er bijna , check nog even hoe je dr nu uit ziet want na deze reis ben je een compleet ander mens.
Bij mannen steekt dat vaak meer uit, lijkt wat hoekiger en “lomper” dan bij vrouwen en volgens mij heeft Jessie dat vlakker laten maken zodat het vrouwelijker lijkt. Net als dat een kaaklijn bij mannen vaak hoekiger is en je dat als vrouw wat ronder wil hebben.
Ik snap overigens wel dat veel van de operaties als je als vrouw in een mannenlichaam bent geboren voor sommigen ook gewoon echt belangrijk kunnen zijn, zoals dat wenkbrauw bot, het is inderdaad wel een vrij uitgesproken mannelijk gezichtskenmerk. Ik snap dat je daar dan heel erg mee zou kunnen zitten.
En trouwens wordt het niet geadviseerd om na een vakantie 2 weken in quarantaine te gaan? Ik zie dat Co alweer op de camping in Bakkum met de huismuts aan het knuffelen is.
Nee? Knuffelen is sowieso niet slim natuurlijk, maar je hoeft niet in quarantaine na een vakantie. Of is ze in een land met code oranje geweest?
Echt jonge wat mega kut, baal er echt van dat vrouwen zelfs over zulke dingen onzeker zijn
Oooh mijn god ik ook ik kan die verrekte app niet meer zien