MELK?
Bitch de fuck
MELK?
Bitch de fuck
Ja die doe ik er eigk niet in maar ik had dat hier gelezen. Dus ik dacht ik zet er erbij voordat iedereen komt met “MELK ERBIJ”
Slagroom… nee doe dan opgeklopt ei wit.
IK WIL DIT NUUUUUU
Gewoon puur shotten die handel
Om het op z’n Belgisch te zeggen: wa ne paljas
Sierra Schultzzie heeft een video gemaakt over bedrijven die ongevraagd stukjes van haar filmpjes gebruiken om dingen te promoten, en het is zo belachelijk. Er zit ook een of ander dieetdrankje bij dat haar gebruikt als de ‘before’. Hoe durf je.
Ik had m gezien ja! Zo goed en welbespraakt zij alles altijd kan vertellen. Terwijl ze vast heel boos moet zijn, vooral omdat je er eigenlijk niks tegen kunt doen! Ben je zelf zo goed bezig met body positivity en dan word je gebruikt als before foto. Schandalig.
Ik vond de laatste vlog van Jamie Li echt leuk, gebeurt echt niks in verder maar zo schattig met Lenny en Kaj/i
Ik volg Co niet maar ik kwam dit tegen via Dutchrodent. Hij post heel soms YouTube-video’s maar vooral insta-stories. Ik vind hem zó’n leuke persoonlijkheid hebben, moet vaak hardop lachen om zijn stories. En hij komt ook heel aardig over. Ok ik ben fan. Hij post random dingen maar ook vaak over racisme, zoals onderstaand dus. Vind het heel slecht dat Co dit inderdaad zo gebruikt
Wauw… Zou in de verste verte nog niet in me opkomen om die associatie te maken als ik iets over schoonmaakmiddelen zou moeten schrijven. Wtf
Ja ze gebruikt het ook als werkwoord. Zo raar. Toen me dat was opgevallen in de vlogs ben ik gestopt met kijken.
Met de hoeveelheid hersencellen die de man heeft, is dit al een hele prestatie.
Maar inderdaad, denk nog maar even door, als dit je beste optie is
ik ken kingalert echt pas sinds het er in dit topic overgaat, voorheen alleen de naam maar nu heb ik er een beeld bij en echt wat een figuur… wat een internetverspilling hahaha
Dat hoofd van Bonnie op de thumbnail van vandaag…
Waar is dit voor nodig? Er zal wel weer iets heel erg dramatisch zijn zoals motregen of een splinter in haar vinger.
Met zo’n overdreven en clickbaitachtige thumbnail ga ik juist niet kijken, dit is toch irritant? Ik kan alleen maar voor me zien hoe ze op de bank gaat zitten, zo’n gezicht trekt en dan een foto maakt.
Ja dit is zo naar! En daar komt dan nog bij (wat zij ook goed uitlegt) dat haar eigen publiek wordt getarget met deze shit. Zo klote.
Het gaat over het afscheid van… de poll
Snap sowieso dat overdreven gejengel van die poll niet zo