Jonge ik ga sowieso kijken maar baal echt want ben die avond niet thuis dus kan het pas op zondag kijken vet kutttt
Oh dit is een goeie
Ik ben dyslexiebehandelaar (voornamelijk voor kinderen) en woordvindingsproblemen, dus moeite hebben on op het juiste woord te komen, kan bij dyslexie horen. Moeite met je verbaal uiten en woorden door elkaar halen zijn in mijn ogen niet heel typisch horend bij dyslexie (wat niet wil zeggen dat niemand met dyslexie hier last van kan hebben)
Ik vraag me soms af of sommigen het als excuus gebruiken als ze fouten maken, ik heb dat wel eens een paar keer eerder gemerkt bij mensen die over t algemeen prima lezen/schrijven maar als ze een fout maken en er op worden aangesproken de ‘dyslexie’ kaart aanhalen. Van die mensen die het labeltje dat ze gekregen hebben bij elke menselijke fout erbij halen…maar aan de andere kant kun je dat niet veroordelen want je weet niet of ze het als een excuus gebruiken of dat het echt zo is.
Er kunnen ook best een heleboel problemen voortkomen uit dyslexie… Maar hoor op het werk zoveel bijzondere gedachtekronkels van ouders… kind kan laat fietsen, komt door dyslexie. Moeite bij gym of om te leren zwemmen? Dyslexie. Moeite met praten? Dyslexie.
Ik hoop gewoon op weer een shot zoals het shot met de harde schijven
Wel grappig waar mensen over t algemeen t meest in geïnteresseerd zijn. Bonnie’s abbo’s bleven al n hele tijd steken rond de 47,5K maar sinds die verhuis aankondiging stijgt het veel sneller. Zou t wel leuk voor d’r vinden als ze de 50K dit jaar haalt want vergeleken met veel andere youtubers met VEEL meer abbo’s worden haar videos goed en consequent bekekenen.
Ik denk dat die video van Kingalert wel komt, hij stelt zijn video’s volgens mij altijd uit Denk dat het wel alleen maar bullshit gaat worden.
Ah dat maakt niks uit joh tegen de tijd dat het 25 juli is is de video alweer verzet naar ‘voorjaar 2021’
de harde schijven zijn gestolen!!!1!!
Hahaa ik dacht ook al: huh Bardo?
In eerdere vlogs ging haar groei toen heel snel, ik weet nog dat ze eens ziek thuis was gebleven maar wel zat te vloggen dat ze een nieuwe grens had gehaald. Nu is ze er niet meer zo mee bezig ook geloof ik, maar des te leuker als ze 50k haalt!
Ik wil hier toch even op ingaan. Misschien betrek ik dit veel te persoonlijk vanwege mijn eigen ervaringen.
Wilde toch even aangeven dat dyslexie wel van invloed kan zijn op het trager zijn met aanleren van bijv zwemmen of fietsen.
Het is niet zomaar een gedachtenkronkel van ouders. Dyslexie is zoveel meer (en heeft ook zoveel mooie kanten!)
Wacht maar tot wat er gebeurt als ze ooit zwanger wordt haha.
Ja, dit. Die tragere verwerkingssnelheid die samen kan gaan met dyslexie kan hier wel van invloed op zijn. En ook moeite met praten vanuit evt. overlap taalontwikkelingsstoornis en dyslexie. Kan best zijn dat een kind met dyslexie daar ook een “stukje” of paar puzzelstukjes van heeft
Die kingalert neemt zichzelf echt te serieus, ook echt overleg plannen met je (schoon)ouders voor dit hahahaha. Kom op zeg, hoe oud ben je
43!
Mn lievelingsdrankje
Omg zin in met sinaasappel sap en melk.
Ja het kan zeker zo zijn dat kinderen/mensen met dyslexie ook een tragere verwerkingssnelheid hebben, waardoor bijv. het aanleren van fietsen of zwemmen moeizamer verloopt. Het is alleen niet zo dat een van de primaire kenmerken van dyslexie het hebben van een tragere verwerkingssnelheid in het algemeen is. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat wat iemand ervaart niet waar is of niet kan, maar wel dat het door sómmige ouders wel heel gemakkelijk als verklaring voor alles gebruikt wordt. En zeker heeft dyslexie ook zijn mooie kanten, zo hebben mensen met dyslexie vaak juist veel creativiteit bijvoorbeeld.
Ik zeg ook altijd, je bent geen dyslect. Jij bent jij met al je sterke en minder sterke kanten en je hebt dyslexie.