Van de poll? Polls op youtube?
Ja
Ze heeft serieus een titel āNiet echt het afscheid dat ik voor me zagā over polls op Youtube die afgeschaft worden?
Edit: ja dus aan de reacties te zien (de video zelf kijken was teveel moeite lol), ben benieuwd wat voor afscheid ze voor zich zag. Een grootschalige ceremonie? Een concert met emotionele serenades over de poll? Een rituele begrafenis van een symbolische poll?
Youtube zou strafpunten moeten geven voor misleidende huilie titels.
Jezus echt. Ik dacht wie weet is er nu echt iets dramatisch gaande, laat ik maar niks zeggen. Maar Bonnie overtreft zichzelf weer hoor.
Dan krijgen ze het nog druk
Deze hottub ziet er wel echt leuk uit in de sneeuw.
Dacht dit ookā¦ ze had toen wel een wishlist geplaatst voor op de lange termijn, stond ie ook op.
Ja precies dat had ik toen ook gezien. Was echt zo van eerst het dak, dan andere dingen in huis en over jaren die hottub. Maar goed gelijk heeft ze ook wel eigenlijk.
Hopelijk krijgt ze een sneeuwkanon er gratis bij!
Ja die vijf vlokken natte sneeuw die hier vallen zijn de moeite niet
Zo te zien welš Ik doe echt wat verkeerd in mān leven.
Jup āover ongeveer 8 weken staat deze bij mij in de tuinā (de hottub)
Hahahaha die man is zelf de grootste engnek van allemaal
Ja dit denk ik ook wel eens Echt bizar, zoān gigantisch luxe ding op je wensenlijstje hebben staan en het dan binnen no time gratiss hebben.
maar er staat nergens #spon bij.
Moet toch wel zo zijn, ze moet haar keuken en dak nog laten doen, lijkt me raar dat ze dan eerst een hottub zou kopen.
Leuk voor haar maar ik vind het echt wel bizar hoor
Ik snap nog steeds niet dat mensen geld storten omdat een influencer iets nu wilt en niet wil moeten sparen en wachten zoals ānormaleā mensen.
Zit je dan, in je peperdure hottub terwijl je dak instort.