En dit komt dan van iemand die 5 pepernoten een snack noemt?
Geloofwaardig
En dit komt dan van iemand die 5 pepernoten een snack noemt?
Geloofwaardig
En daar dan een bakje voor pakt.
Dat zijn nachtmerries vannacht
Dat is ze toch ook?
Volgens mij is dit een filmpje van een maand geleden.
Mega eng is het in ieder geval wel.
OMG HOU OP. Dit is echt de meest creepy en ongemakkelijke tiktok ooit. Dat je bijna 30 bent en dit
online zet. Vind dit nog ongemakkelijker dan de dansjes van Kelly C.
Man man man wat is dit?! Waarom vinden mensen dit leuk?
Voor als iemand in plaats van Alwins normale gezeur over eten nu wilt horen hoe hij zeurt over BeLGIScH eten
Eet ‘Speculoos met chocolade’: ‘Ja, is gewoon speculoos met chocolade, had er meer van verwacht’
Eet friet met stoofvlees eroverheen: ‘Nu is de friet nat door de stoofvlees, dat vind ik niet lekker’
En alles wat wel lekker was, dat was weer te duur.
Wat een geklaag om niets
Jezus leeuw what the fuck
Wat ik me afvraag, in een vorige video zei hij dat hij veel taalfouten maakt omdat hij dyslectisch is. Nu ben ik dat niet dus ik heb er geen verstand van, maar is het echt zo dat als je dyslectisch bent dat je buiten spelfouten maken en dingen verkeerd lezen, ook grammaticaal slecht bent verbaal? Zoals proeven en smaken door elkaar halen en dat soort fouten die hij vaak maakt?
Ik ben hier oprecht benieuwd naar…
Nee zij zegt ghoemoes. Zoals je het eigk ook uit hoort te spreken maar alwin zegt Gum mus.
Love jouw forumnaam
Ja! Het verschilt uiteraard per persoon. Maar het hoort er wel bij. Mijn vriend is ook dyslectisch en als hij een cijfer range noemt (bv ‘leeftijdscategorie van 25 t/m 35’), zegt hij dat altijd omgekeerd. Dus van 35 t/m 25. Zo zijn er wel meer van die kleine warrige dingetjes die hij soms omdraait.
Levert soms grappige gesprekken op haha, en soms voelt het bijna alsof we in een eigen geheime taal spreken (omdat ik inmiddels zn versprekingen snap en ons gesprek dan dus gewoon doorgaat).
Wow ik wist niet dat het echt zo ver ging! Bizar wel. Kan me voorstellen dat het soms ook heel grappig is ja
25 juli?! Jammer had zin in drama
Nou ik had het wel verwacht, ook de 25ste hoef je niet naar uit te kijken. Waarschijnlijk hoop poeha om informatie zonder feiten. Lekker modder gooien als afsluiting, om vervolgens vlogs te maken met je gezin. De groetjes!
Hij is echt n beetje n kat in t nauw. Hij heeft helemaal niks maar tja z’n imago(tje) moet natuurlijk beschermd blijven dus voorlopig maar vooral stoere dingen roepen. Uitstel van executie.
Hij moet eerst op vakantie want hij kan het niet maken om na die docu een paar dagen onbereikbaar te zijn natuurlijk
Polletje: Wat verwacht je van de video van the KING
0 stemmers
Er is geen video en hij gaat of een lulverhaal posten dat hij door een grote conspiracy met veel geld en macht monddood is gemaakt, of claimen dat er tijdens zn vakantie is ingebroken en alles is gestolen.
Ik ga niet kijken. ( wss omdat er uberhaubt niks te kijken valt)
Masr heb wel zin in de reacties hier.