Het Amsterdamtopic

Ik heb voor mijn verjaardagen morgen een hotel geboekt en wil het allerlekkerste vegan eten avondeten en ontbijt afhalen. Waar zou ik dan moeten zijn? Ik zit vlakbij het vondelpark en ik ken al veel(vjfb, deer mama ect), maar misschien mis ik wel iets!!

Betty’s in oud-zuid vind ik echt een aanrader!

1 like

Thanks! Die kende ik nog niet. Is me nog niet gelukt te bestellen, dus heb een mailtje gestuurd

Mooshka is ook een aanrader

2 likes

Ik heb een vraag voor een kennis, hen is voor de zoveelste keer bedreigd vanwege hun geaardheid en zoekt een nieuw huis in Amsterdam, kale huur max 700. Hen is visagist en houdt van discomuziek en parfum. Ik dacht, wie weet weten jullie iets. Alle hulp is welkom! Mag ook met een huisgenoot maar dan wel iemand die geen moeite heeft met het feit dat hen nonbinary is!

2 likes

Weet niet of je aan de onder of bovenkant van het vondelpark zit, maar anders voor ontbijt (laat ontbijt want zie dat ze half 11 open gaan) Roots op de Amstelveenseweg.

Sticky Fingers (onder Concious Hotel Overtoom/Amstelveenseweg) heeft ook veel vegan gebakjes en lekkers.

1 like

@Chipss je bericht is verwijderd. Crossposten is niet toegestaan. Graag de huisregels doorlezen.

Ik heb hier uiteindelijk gegeten en het was echt heel leuk en lekker! lieve mensen! En toevallig bij een vriendin in in de straat, maar het was me nog nooit opgevallen!

Ik had ontbijt(pancakes) gehaald bij mr stack!

3 likes

Ah wat leuk dat je dat nog even laat weten. Ik deel je ervaring helemaal! Ga er ook maar weer wat halen binnenkort.

Hola party people, ik kreeg steeds reclame op insta (denk ik) over een nieuw ontbijttentje op de Kinkerstraat, weet iemand misschien wat ik bedoel? Met lekkere bowls etc. Nu ik het zoek krijg ik die advertentie niet meer natuurlijk

Oh nog nooit gezien! Enige wat ik weet dat in de kinker nieuw zit is een couscous tent. Ik moet vandaag in de kinkerstraat zijn kan wel even kijken of ik een ontbijt/ bowl achtig tentje zie.

1 like

Ja ik ga zo zelf ook door de Kinkerstraat lopen maar wilde alvast het menu bekijken hahah

1 like

Hahah snap ik! Enige wat ik kan bedenken is op de hoek tegenover de legerdump winkel.
Maar volgens mij zijn ze daar nog niet open/ nog aan het verbouwen.

1 like

Heb je er toevallig een keer op geklikt als het een verhaal was? Je kunt onder instellingen bij advertenties -> advertentieactiviteit verhalen vinden waar je op hebt geklikt en gewone posts waar je langs bent gescrolld.

4 likes

Jaaaaa hoor gevonden!! Het heet Oliver Green

5 likes

Dit ziet er echt heerlijk uit :scream:. Dit gaat m’n lunch worden.

1 like

Oliver Green zit ook in Oost, zit tegenover m’n vorige huis. Eten daar is echt heel erg lekker! Fijn dat het nu ook op de Kinkerstraat zit!

2 likes

Ziet er goed uit :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

We hadden de avo toast en pindakaas havermout. Mega lekker! Havermout was echt heel veel, goeie prijs kwaliteit verhouding. Aanrader hoor!

3 likes

Iemand een idee waar ik paarse spitskool kan kopen? Ik kan het maar niet vinden in de supermarkten/groenteboeren.