Meh, hebben jullie ook al de aanslagbrief van de belasting? M’n hart en portemonnee huilt.
Ja! Ik werd ermee wakker. M’n dag is verpest
Is de aanlsag hoger dan andere jaren?
En als je al in termijnen betaalt krijg je de komende tijd ook nog een flinke domper als je niet doorhad dat het niet van je rekening werd gehaald.
Same. Waarom hangt het bedrag niet van je salaris af
@Chuckie Geen idee, ik verdring het elk jaar weer. Ik woon alleen en betaal 326.
Heb het net even opgezocht, vorig jaar was het voor alleenwonende 276… 50 euro meer vind ik wel fors joh
Wat voor waternetrekeningen krijgen we eigenlijk allemaal? Ik betaal elke maand 14 euro voor drinkwater. Maar heb nog geen andere rekeningen gekregen sinds ik verhuisd ben
https://www.waternet.nl/service-en-contact/waterschapsbelasting/kosten-waterschapsbelasting/ je hebt ook nog waterschapsbealsting, daar val ik onder voorbeeld 2 en jij denk ik ook?
Dus nog 173 teeeering
Bedoel je afvalheffing enzo?
Ik betaal dat maandelijks, scheelt echt veel, geen omkijken naar.
Maar ben nu bang dat er nog wat van Waternet gaat komen, eikels.
Ja, misschien dat ik het nu ook maar in termijnen ga doen… is een iets minder grote klap. Linkje hierboven gaat over het waternetbedrag, is voor mij 173 meh
Ahh dat is echt zuur.
Ik heb meteen even gecheckt, ze hebben alleen december en januari nog niet afgeschreven, valt mee.
Volgens mij hebben we niet over hetzelfde:p De waterschapsbelasting bedoelde ik, in het bericht van Chuckie.
Sorry, ik haal 2 dingen door elkaar. Ik heb net gelezen dat Waternet facturen niet of te laat verstuurt de laatste maanden, dat is waar ik ‘last’ van heb. Wel raar dat ze zelfs automatische incasso’s niet afschrijven.
Wow, hoezo doen ze hier zo makkelijk over even een paar maanden niet kunnen incasseren en dan zeggen ‘ja, als je over gaat naar een nieuw systeem gaan er soms dingen niet helemaal goed’. Doeiii, zo’n groot bedrijf moet z’n zaakjes toch op orde hebben
Ik was net een pakketje wegbrengen en zoooo leek wel Koningsdag zo druk
Iemand tips waar je lekkere pindasoep kan halen? Heb opeens pindasoep cravings haha, collega van me nam het altijd mee vanuit Den Haag maar dat is helaas een beetje lastig nu
Volgens mij bij de Soepbar. Heb ‘m daar niet gehad maar wel andere soepjes en die waren erg lekker.
Jaa het is echt druk! Viel mij ook op. Ik werk in de stad en het voelde vandaag bijna weer als ‘normaal’, zo druk op de Dam en zo.