Mojo!
nee man dat is ultiem chill
Sugoi sushi in de Willemsstraat. Ze hebben eigen bezorgers, altijd prima gasten. En de Dragon rol is hier favoriet!
Het was Sugoi geworden! Was echt heeeeel lekker, dankjewel! Ook dichtbij huis, dus alles was nog lekker warm.
Ha! Leuk! Had je de dragonroll? (zooooo lekker…)
Neeeee, vergeten. Kijk nu weer en wil eigenlijk nog een keer sushi bestellen hahaha
Edit: ik heb zojuist weer sushi besteld, yolo
Leuk… ze leggen het niet goed uit, maar die rol komt met 2 zakjes met saus. Ik knip altijd een klein puntje van het zakje, en dan kun je heel makkelijk zigzag lijntjes spuiten. De mayo eerst en dan de donkere. Ziet er mooi uit… en mmmm… Enjoy!
Bedankt voor de gebruiksaanwijzing! Op hun eigen site staat een foto, als ze die ook bij thuisbezorgd zouden hebben, had ik 'm vast niet over het hoofd gezien😂
Ah, ik bestel altijd op hun eigen website. Verdienen zij er meer aan en bij een aantal bestellingen krijg je korting. Maar plaatjes helpen!
@Banananana jij had het laatst in een topic over dat de politie een hoekje van een zwerver leeg had gehaald, was dat op de kostverlorenstraat? Daar was ook zoiets en ik kwam er vandaag langs en het was helemaal leeg:(
Ja! Ze kwamen een dag later terug om alles leeg te halen en toen heb ik een paar onaardige dingen geroepen. Ik moest mijn onvrede kwijt.
Was echt een leuk hoekje, zag er ook vaak mensen even neuzen. Vraag me af waarom ze het hebben gesloopt, of er geklaagd werd ofzo.
Ja omdat het ‘troep’ was waarschijnlijk. En hij daar geen dingen mag neerzetten. Het was heel leuk, iedereen mocht pakken wat hij wilde. Echt zo triest.
Hij werd dus helemaal gek, omdat het al de tweede keer was. En die vent van de handhaving was echt een lul
Wat debiel. Was echt een lief buurtiniatiefje en niemand die er verder last van had.
Long shot misschien, maar iemand toevallig vandaag vanaf de kant van oost richting zuidoost gefietst? Ik moet morgen die kant op maar geen idee hoe Diemen/Duivendrecht gestrooid/geveegd zijn, en die straten staan natuurlijk niet op de strooiroutekaart van Amsterdam haha
Niet mijn foto, maar zag dit op facebook voorbijkomen. Brug bij het erasmuspark vol mini sneeuwpoppen, zo cute!! (en ik haat dit weer, maar toch smolt ik hier een beetje van)
Omg, ik wist niet dat er een strooiroutekaart was. Vet handig!
Oh dit is zo lief hahah
Ja echt een life saver haha!
Ah dit is echt te cute