Iemand toevallig enig idee waar ik een leuk kaartje kan bestellen of evt ophalen? Liefst in oud west/de pijp/centrum
Volgens mij kun je bij Hoostings in de kinkerstraat bestellen en afhalen of ze bezorgen thuis.
Ik moest laatst heel snel een kaart hebben en die heb ik toen maar bij de AH gehaald want had helaas geen tijd om verder te zoeken
Ik heb laatst boeken besteld bij Waterstones en daar hebben ze ook hele leuke kaarten!
Ik heb een heerlijk vijfgangendiner van Restaurant Daalder gehad. Moet je wel zelf afmaken in de keuken, maar dat was prima te doen.
Ik heb ook bij Daalder gehaald, was erg lekker. Breda heeft ook een Vega optie en is ook niet heel duur, 39 euro pp.
Oh en mocht je voor het Valentijnsweekend iets zoeken; Wijmpje Beukers heeft een valentijnsdiner wat je kunt bestellen (vast ook lekker als je geen Valentijn viert maar gewoon lekker wil eten). Daar heb ik het kerstdiner van gehad en dat was ook heel goed! Maar ze doen dat dus alleen bij speciale gelegenheden
Oh leuk zeg! Thanks voor de tips iedereen, ik heb uiteindelijk bij Meneer de Wit Heeft Honger een menu besteld, ben benieuwd!
Ik heb sinds een week ineens ontzettende zin in gyoza’s, dus ik wil die dit weekend graag ergens bestellen. Waar hebben ze de lekkerste (mag met vega vulling of vlees)?
Ik ben geen expert maar ik heb ze een paar keer gehad van Takumi Ramen Kitchen met kip en die vond ik wel erg lekker. Zitten op de scheldestraat en geloof ook ergens in de pijp.
Oh, geef me een update please! Dit zit bij m’n moeder om de hoek en wil hier ook wel een keer bestellen.
Hangt er vanaf hoe je ze het liefst hebt, maar ik vind die van Mr. Sushi het lekkerst, die zijn gefrituurd geloof ik (dus lekker knapperig)
Waar bestellen jullie het liefst sushi?
Bij genroku, sushito west (die heeft 1+1 gratis en hele grote stukken sushi) of soytasty
Genroku was ook altijd m’n favoriet irl! Vind het personeel altijd zo lief daar.
Ik ga dit doen! Love Wijmpje Beuker
Jaaa ik ook! En ze hadden all you can drink wat ook ideaal was!
Undercover, michiu en a fusion. Heb meteen zin in sushi nu haha
Ik heb er alleen ter plaatste gegeten maar ik kom al heel lang bij Umeno in de Agamemnonstraat en dat is heel erg goed (doen volgens mij nu takeaway). Ik wil heel graag dat zij er straks nog zijn dus ga ook binnenkort afhalen! EN in de Rustenburgerstraat was ook goed maar ik hoorde laatst iemand die teleurgesteld was in hun bezorgde eten
Jaloersss! Ik wil ook, maar het is wel ultieme treurnis om een valentijnsbox voor mij alleen te bestellen
Sushi & Sake aan de Dappermarkt