Hoi, vraagje: hoe heet ook alweer die kaasboer waar ik al meerdere forummers over heb horen jubelen? Staat me bij iets van een korte naam, wout? Kees? Zoiets. Wil ff cadeau bestellen voor een vriendin in a’dam
Kef!
Thanks!
Hellupie waar haal ik lekkere oliebollen in noord? Ik vind ze zelf niet te eten maar wil wel goede in huis hebben voor vrienden
Bakkerszonen in Mosveld, of de kraam bij het winkelcentrum in Molenwijk
Iemand in oost nog ergens inpakpapier gespot?
Jumbo!
Nog even over de oliebollen; de lekkerste zit naar mijn idee bij het kraampje bij tuincentrum Osdorp. We rijden daar ook iedere keer speciaal naar toe voor de oliebollen.
Tot nu toe geproefd: Bakkerij Blommestein, kraampje Museumplein, kraampje Amstelveen centrum.
Die vind ik ook erg lekker, maar ik heb niet een vergelijkend warenonderzoek gedaan!
De allerlekkerste had ik vorig jaar van de banketbakker Arnold Cornelis. De oliebollen op het plein bij de Westertoren zijn vies! Oud vet, vettig, geen aanrader. De oliebollen op het Hugo de Grootplein zijn prima maar niet memorabel.
Die aan het eind van de Oostelijke Handelskade is ook lekker trouwens!
Ik had pas die van Christiaan Huygensplein en die vond ik niet zo lekker. Denk dat ik voor O&N toch maar voor Hartog ga, voelt als een veilige keuze hahaha
Ik ga morgen langs die op de Kinkerstraat, ben daar nu wel benieuwd naar!
Zijn oliebollenkramen na 31 december gelijk weer weg?
Normaal wel.
Ok, vanochtend oliebollen gehaald bij de kraam bij tuincentrum Osdorp. Smaak vonden we goed maar de bollen waren erg vet. Maasstraat staat tot nog toe op 1 hier!
Ik had net een oliebol (met krenten, maar ze hadden ook zonder) van Kwekkeboom op de Linneausstraat, goedgekeurd!
Heeft iemand ooit die tent tussen de javastraat en eerste van swinden tegenover die patatzaak geprobeerd? Heb niet echt zin om veel verder te gaan haha
Ja ik wel ooit maar geen specifieke herinneringen aan haha dus zal gewoon wel prima zijn geweest?
Hahaha prima is goed! Eet het zelf toch niet
Toen ik daar woonde haalde ik ze daar altijd, ik eet ze zelf alleen ook nooit 🥲 maar nooit klachten gehad haha