Heb dus dit weekend bij Restaurant Breda besteld en het was echt heel leuk en lekker. Je krijgt dan 3 gangen en met instructies hoe je het bord moet opmaken enzo, echt wel leuk om te doen. Ze waren alleen ons toetje vergeten maar kwamen ze binnen 10 minuten brengen.
Dank allemaal!!!
Hallo! Ik ben op zoek naar een restaurant waar je kan afhalen in deze tijden, vega/vegan, en open op dinsdag. Iemand suggesties?
Ik volg Deli-caat op insta voor maaltijdinspiratie, zij hebben wel vaak vega en vegan gerechten, maar heb zelf nooit besteld
Soil
Sababa
Vegan sushi bar
Treviās
Meatless district
Vegan burger brothers
Vega roti bij Aarti2
Mr. & Mrs. Watson
Is wel vooral Westā¦
Ik heb laatst de vegan sharing menu van Yalla yalla genomen! Zou er alleen wel een extra platbrood bij bestellen
Weet iemand een goed Indiaas restaurant? Had bij haweli besteld maar dat was echt meeega zout en niet lekker.
Ik heb veel met mensen uit India gewerkt en die kwamen allemaal bij Tulsi op van Wou of bij de Indian Kitchen in Amstelveen.
Ik geloof vanaf ongeveer 14 jaar!
La fucina in de javastraat heeft super lekkere vega en vegan pizza! Is van die dikke broodachtige pizzabodems, normaal vind ik dat niks maar daar is het zoooo lekker. Ik bestel meestal twee āslicesā gemengd vega, dan stellen ze zelf wat samen, en dan ben ik helemaal happy (maar van 3 word je ook niet ongelukkig). Ook heel lekkere melanzane! En super schappelijk geprijsd EN ik wil heel graag dat ze Corona overleven
En de lekkerste hummus van de stad met vers pitabrood: d&a aan de Oostenburgergracht (en de westerstraat). Daar zitten ook van die lekkere ingemaakte groenten bij en je kunt er ook hapjes als falafel etc bij bestellen. Ik kom daar heel graag en ze doen nu ook afhalen en bezorgen. Mijn favo is de humus met gegrilde groenten
Ik kreeg een woning na zes jaar! OkĆ©, wel een eenkamerwoning, maar toch. Maar volgens mij had ik daar wel echt supermazzel meeā¦
Wow sta je op plek 22??! Voor normale woningen of jongerenwoningen tm 27 jaar?
Ik sta sinds 2008 ingeschreven en sta op plek 90 gemiddeld:ā)
Edit: Ze willen het systeem trouwens omzetten in een puntensysteem. Elk ingeschreven jaar is dan Ć©Ć©n punt waard en als je actief zoekt en op woningen reageert krijg je ook een punt. Ik kreeg hier ooit een mail over dat ze dit vanaf 2021 willen invoeren, maar ze waren nog aan het nadenken over hoe en wat
Ohh ik wist niet dat d&a ook afhalen/bezorgen deed nu! La Fucina is bij mij ook favoriet inderdaad, zo lekkerrrr.
@midheavenmoon het hangt er denk ik een beetje vanaf of het een jongerenwoning is of niet? Jongerenwoningen kun je maar t/m 27 in dus dat zal geen 14 jaar duren (want je kan vanaf 18 inschrijven dus dat is sowieso niet meer dan 9 jaar). Maar kan me er voor de rest wel iets bij voorstellen, ik sta 6 jaar ingeschreven en bij jongerenwoningen wel eens op plaats 40 ofzo, maar andere woningen echt op zān hoogst op plek 400 haha. Ik ken via via Ć©Ć©n iemand die in een lootwoning woont, maar dan moet je wel bizar veel geluk hebben.
Heeft iemand tips voor een goede fysiotherapeut? Liefst in zuid/Rivierenbuurt.
Ik sta nu 17 jaar ingeschreven en voor het eerst dat ik bij woningen rond de nummer 50 ben. Ik kijk wel alleen in het centrum. Ik wil graag groter dan ik nu heb (2 kamer 50m2) maar alleen voor 1 kamer 25m2 ergens buiten de ring heb ik een hogere kans
Ja een vriendin van mij heeft na 27 aar een 4 kamer woning in de jordaan gekregen. Ik heb net op een huis in de jordaan gereageerd en ben voor nu nummer 24 Maar de inschrijving is nog 6 dagen
Na 9 jaar heb ik net op tijd nog een jongerenwoningen gekregen.
Ik heb een tijdje bij Jonker en van Rijn gezeten, was ik wel tevreden over.
Omg wat?!!! De tering dat is echt bizar. Ik heb een jongerenwoning waar ik over twee jaar uit moet, maar dan zit ik op 14 jaar inschrijftijd. Waar moet ik dan heenš¢
En als je ergens gaat wonen, verlies je toch je inschrijftijd? Dus die vriendin van jou heeft nooit eerder in een sociale huurwoning gewoond?
Heb jij naar woningruil gekeken? Kan me voorstellen dat veel mensen 50m2 prima zouden vinden! Weet alleen niet wat ze ervoor te ruil bieden:p
Je kan ook nog in een sociale huurwoning terechtkomen zonder dat het via woningnet gaat (woongroepen bijvoorbeeld) dus dat kan natuurlijk ook nog het geval zijn geweest met die vriendin? Dan behoud je ook nog je inschrijftijd maar kan je wel op Woningnet aangeven dat je een sociale huurwoning achterlaat en heb je een hogere kans, haha.
Met 14 jaar inschrijftijd krijg je trouwens ook heus wel iets denk ik hoor, alleen niet een 4-kamer-woning midden in de Jordaan.