Haha goed, wordt dus sowieso alsnog een wandeling. Thanks voor de opties allemaal! Sla ze op voor wanneer het weer mag.
Sergeant Pepper voor Indiaas.
Sushi van Sugoi
Roti shop, burgerbar, leeman, pasta pasta, pizzabakkers, ikura
Afhalen in IJburg, maar zoooo de moeite waard is Chef Angie B (alleen via Insta) en Men Impossible voor supergoede ramen
Klaproos, zooo lekker hun pizza (denk wel alleen in Noord)
Ah ja Men Impossible
Kom ik weer aan met mijn huizengezeik. Heb al de zoekfunctie gebruikt maar wie weet heeft iemand nieuwe tips. Ik ben met een vriendin op zoek naar een huis om samen te delen. Iemand tips voor makelaars? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik vind dit zo’n leuke plek <3 echt een feestje om daar te gaan eten
Voor pizza aan de andere kant van het IJ: Yam Yam
Pasta carbonara van Bella Italia
Waar in Amsterdam verkopen ze mini flesjes sterke drank? Ik wil een Schwarzwalder Kirsch taart maken maar ik ga geen hele fles kirsch kopen, beetje duur (wie drinkt dat uberhaupt?). Een of andere dranken speciaalzaak ofzo? Heb geen tijd meer om het online te bestellen
Bij de Gall&Gall hebben ze gewoon mini kirsch (staat op de website in ieder geval)
Wow ik realiseer me NU PAS waar de Kirsch in Schwarzwalder Kirsch taart voor staat, damn. Maar ik heb wel eens zo’n klein flesje bij de gall gekocht ja!
Niet bij die van mij… Daar hadden ze alleen de grote flessen staan. Maar zal een ander filiaal proberen
Anders bij Sterk. Daar hebben ze alles denk ik.
Even bij de kassa bij Gall&Gall vragen, vaak staan ze daar achter!
Oh, en bij DirckIII heb ik sowieso kleine flesjes kirsch zien staan!
Ik zie dus allemaal tering lekkere oliebollen op de insta van @Bunnyslippers (wat zijn het allemaal echt? Een met spijs toch? Omgggg). Weet iemand een kraam in Amsterdam waar ze dit soort speciale oliebollen hebben?
Weet iemand waar ze lekkere gluhwein to go verkopen?
@Banananana Niet heel spannend, maar op de kinkerstraat verkoopt de oliebollenkraam oliebollen met kaneelsuiker. Echt de hemel.
Geen idee maar ik zou wel graag willen dat @Bunnyslippers een tijd bij ons komt wonen zodat ze hier ook even alle goeie snacks kan opspeuren
Jaaa, gevuld met spijs en kersen. Ik ben helemaal klaar met Sinterklaas snacks en vol op de oliebollentour.
@Chuckie volgens mij heeft Amsterdam ook echt zoveel te bieden op dat vlak. Ooit, post-Corona, als ik Rotterdam heb uitgespeeld vergroot ik weer mijn zoekgebied.
Geen kraam, maar Mokum magazine adverteert op facebook met oliebollen met Tony’s erin.