Voor die prijs moet wel wat te vinden zijn, althans wat ik voorbij zie komen. Mijn tip is om in de Facebook groepen te kijken. Je moet een beetje handig zijn in het ontwijken van de scams enzo maar over het algemeen zie ik best veel aanbod.
Zo jeetje die Facebookgroepen zijn wel heftig zeg haha. Niet alleen aanbod, maar ook random posts. Voelt een beetje als het zoeken van een speld in een hooiberg. Maar thx voor de tip!
Toevallig weet ik iets, 55m2 binnen de ring (Rivierenbuurt), binnen je budget! Je kan me wel een pb sturen voor meer info!
Haha ja, niemand zei dat het gemakkelijk ging zijn hahaha. Nee het is wel even pluizen maar je komt wel pareltjes tegen. Heb tot nu toe al mijn woonruimte via dat gevonden.
Heeft iemand een tip voor een fijne fysiotherapeut in Zuid/de Pijp/Oost? Ik moet sinds gisteren weer verplicht achter een shit bureau werken thuis in plaats van op kantoor. Begrijpelijk natuurlijk maar mijn RSI klachten zijn volledig terug, hoop even naar een goede fysio te kunnen.
Ik ben voor RSI in mijn pols bij handtherapie punt amsterdam geweest. Ik heb daar goed advies gehad, wat me wel heeft geholpen.
Het is wel ergotherapie, ik weet niet of je specifiek naar fysio op zoek bent? Voordeel van ergotherapie is dat het onder de basisverzekering valt.
Dankje! Het ziet er goed uit en om de hoek, ik ga het zeker proberen! Effe doorverwijzing fixen van mijn huisarts.
Verwijzing was voor mij niet eens nodig!
Heeft er iemand een tip voor een goeie en niet dure kapper? Ik ga altijd naar tommyz toko en ben super tevreden, maar kan even geen 40 euro missen.
Deze oproep deed @midheavenmoon in het Coronatopic, en ik vind dat echt een goede.
Dus bij deze, ik bied mijn hulp aan. Ik heb een auto, dus ik kan makkelijk boodschappen doen en bezorgen bij iemand in de stad die dat nodig heeft! Je kunt me bereiken per privebericht! Mag ook opa’s en oma’s zijn enzo!
Same! Ik heb geen auto maar wel een fiets dus kan zo de stad door crossen met boodschappies🧙♂️
Same here! Woon in west en werk op Ijburg dus ik kom sowieso elke dag wel daar tussenin.
Ik wil deze week graag op een coronaproof date, maar veel verder dan ergens koffie halen en wandelen kom ik niet echt. Iemand leuke ideeën, voor ‘s avonds? Liefst in Oost/rondom Amstel.
Bios? Museum?
Thanks! Museum zat ik inderdaad ook aan te denken, maar zijn er veel die ‘s avonds ook nog open zijn? Bios had ik niet eens aan gedacht dat die nog open zijn, maar ben zelf niet zo’n filmkijker.
Moco museum is tot laat open daarna kun je struinen door Amsterdamse straatjes nu het rustiger is
Weet niet om welke dag het gaat, maar Foam is donderdag en vrijdag tot 9 open!
@Briseis Moco is helaas alleen van vrijdag tot zondag tot later open, de rest van de week maar tot 18:00. Leek me juist leuk want daar ben ik zelf ook nog nooit geweest.
@Chuckie Foam is eventueel wel een optie, thanks! Zal eens even bij mijn date polsen of 'ie musea überhaupt ziet zitten.
Weet iemand waar je de beste (vega) roti kan halen in noord? Ik woonde jaaaren in de buurt van roopram en lalla rookh dus ik ervaar momenteel een groot gemis in mijn leven