Het Amsterdamtopic

Ben bij beide niet geweest, maar ik ben laatst bij xampanyeria, bar centraal en shiraz geweest en dat vond ik 3 leuke plekken

oh en petit caron

1 like

Oooh leuk xampanyeria en Shiraz ken ik nog niet! Dank je :wink:

1 like

@Barosmijnschatje Ik heb laatst heel leuk gegeten bij Toussaint. Leuk terras hebben ze! En goeie frieten.

1 like

Goeie friet en ik ben erbij! Ik hou altijd wel van zo’n stoepterras, heb er ooit alleen wat gedronken buiten maar ga zeker een x ook wat te eten proberen! Tnx!!

Ik ben echt fan van mana mana! Eten is heerlijk, het is er altijd gezellig en ze hebben lekkere wijnen.

hahaha ik wou even googelen op mana mana, maar vergat er amsterdam bij te zetten, krijg ik dit

7 likes

Waar hebben jullie je fiets gehaald? Ik wil ongeveer €150 - €200 uitgeven.

€50 op marktplaats

Op de postjeskade tussen de Liddl en die sportschool zit een fietsenmaker en die verkoopt goeie tweedehandsfietsen die ze hebben opgeknapt. Heb zelf zo een stevige omafiets met rekje voor 80 euro gekocht.

Thanks volgende x ga ik daar heen!! Heb nu al een hele mooie van m’n vaste fietsenmannetje

@oversized marktplaats vertrouw ik niet :stuck_out_tongue:

1 like

Gaat er iemand uit vanavond? :smirk:

2ehands bij een fietsenwinkel op eerste Oosterparkstraat. Ben helemaal happy ermee. Maar daarvoor kan je bij de meeste fietsenmakers wel terecht vanaf 100euro.

1 like

Ik zie dit nu pas… Maar zijn er nog mensen die vanavond uit willen?

1 like

Hihi ik misschien wel weer

Gaat iemand vrijdag naar Isis & Mozes in het Concertgebouw?

Gister bij de Escobar geweest, best leuk! Vond calle ocho aan de overkant maar een hete sauna, het rook enorm naar de wc en ook geen leuke muziek hahah! Oja en heb uiteindelijk gegeten bij morgan and mees, hele leuke tent e super lekker eten, cocktails waren ook heerlijk :smile:

Octopus en eend

4 likes

Als jullie iemand weten die een kamer voor een maand zoekt, ik verhuur mijn kamer onder. 26 juni tot 27 juli (of in overleg), 760 euro en 300 borg. 20+ m2 aan de Keizersgracht. Bad-, woonkamer en keuken gedeeld met 1 ander. Spread the word! :smiley:

Ik had een hele goede tweedehands van de fietspiraat, €175. Vier jaar dagelijks op gefietst, nooit iets kapot aan geweest. Uiteindelijk werd hij gestolen, maar anders had ik er nu nog op gereden denk ik!

1 like

Je kunt het beste parkeren in een park & ride!


Vanaf Olympisch Stadion kun je lijn 16 of 24 nemen die rechtstreeks naar 't centrum gaan

1 like