Het Amsterdamtopic

@Morganfreeman En vanaf de RAI tram 4! En dan kom je bijna langs mijn huis :blush:

1 like

En vanuit bos en Lommer lijn 7 ook nog !! Haha helemaal vergeten
Maar lijn 16 en 24 is t leukste ritje en je hebt lekker leuke ouderwetse trams :slight_smile:

1 like

Alleen een uur kaartje of 24 uurskaartje en alleen met pin betalen

Dit zijn de ouderwetse. :stuck_out_tongue: Die mis ik echt!

1 like

Parkbee op de overtoom is ook echt heel relaxed! https://parkbee.com/nl/stad/parkeren-in-amsterdam

1 like

Ik zoek per augustus een nieuw kamer/huis/appartement in Amsterdam, iemand toevallig tips?

1 like

Heel veel contacten leggen. Ik heb mijn kamers altijd via via gekregen. En dan ook echt de zus van de nicht van een vriendin of zoiets. Succes!

Ga natuurlijk nu al m’n contacten af, maar m’n vorige kamers kwamen altijd zomaar op m’n pad zonder moeite te doen haha

Leuk! Heb verder geen tips of iets, maar ik word na de zomer (ook) een toekomstig amsterdammer, ben benieuwd! Vind het spannend, ken er bijna niemand.

Hoop dat je snel wat vindt!

1 like

Nou hopelijk deze keer ook! Ik heb de kamer waar ik nu zit gevonden door een vriegje op te hangen in de AH!

1 like

Amsterdammers! Ik zoek een lekkere toko of vietnamees in jullie stad. In Utrecht heb je bijvoorbeeld kimmade, super klein tentje waar je voor 25 euro voor 2 personen kan eten. Zoiets zoek ik in amsterdam. Hoeft niet famcy te zijn, maar gewoon goed eten :slight_smile:

https://morrisenbella.nl

Oh dat is wel avondeten!

1 like

Hebben jullie tips voor cafes die specifiek op woensdagavond, donderdagavond en zaterdagavond druk zijn? Het mag overal zijn in de stad behalve Pijp en maakt niet uit wat voor soort cafe, maar max. leeftijd ongeveer 35 jaar (dus niet echt een ouwelullen cafe) en weinig toeristen/internationals.

Weet iemand leuke 2e hands/vintage winkeltjes in de stad? Liefst niet te duur

Heb je die aanbieding nog geprobeerd? Ik twijfel of ik het ook wil gaan doen. Vind t altijd moeilijk aan iets nieuws te beginnen waar ik niemand ken. Ben benieuwd!

Marbles Vintage op de Haarlemmerdijk.

Thais:
Bird
Boi boi (neem de massaman curry, zoooo lekker)

En bij seoul food eet je super lekker goedkoop koreaans

1 like

Ik vind Thai Billy fantastisch. Heel simpel plekje, maar heel lekker. Of Khorat Top Thai om te bestellen. Vietnamees zou ik niet weten.

@Wildflower Vietnamees eten: Saigon Caphe in de Leidsestraat of Bo Nam.

1 like

Nee, ik wilde het wel graag maar zit in die vervelende laatste weken voor m’n studie waar ik nog wat dingen voor moet doen + tentamens, dus heb even geen tijd. Ik wil echter over een week of 2 er wel naar toe gaan!
Misschien dat we naar dezelfde les kunnen gaan?

Bedankt, ik ga zeker daar eens kijken!! :blush:

1 like