Iemand tips voor een restaurant voor kerstavond?
Ik ga altijd in Sla zitten bij Amstelveenseweg omdat het daar altijd zoooo rustig, ruim en licht is maar gewoon chille omgevingsgeluiden. En er is geen bediening, dus geen opdringerigheid en je mag je thee refillen hehe. En dan de achterste grote tafel haha.
zijn de oliebollen van den hartog de moeite waard?
Ik zag dat Meneer de Wit heeft honger een kerstmenu doet?
Wat doen jullie met NYE? Alle kaartjes zijn boven 50eu oid en weet dus echt niet of dat het waard is voor een avondje uit maar wat zijn leuke dingen om te doen?
Werken. Ik heb feest vieren met o&n opgegeven, veel te duur en altijd anticlimax. En ik krijg 200% betaald dus dat is chill. Kan na werk altijd gaan zuipen met collega’s.
Weet iemand of de laatste paar metro’s vandaag (rond 8 uur) heel druk zijn? Ik wil eigenlijk m’n fiets meenemen namelijk
Iemand die toevallig een oliebollenkraam weet in de buurt van Amsterdam Centraal? Ik wil graag nog wat oliebollen scoren op de terugweg
Kent iemand taartwinkel sea salt & chocolate? Ik twijfel om een toetje te bestellen…
Zelf nooit gehad maar een oud-collega was (of is denk ik) gek op hun red velvet. Beter dan die van de Graefjes.
Oeh dat klinkt goed. Ik vind die van de drie graefjes helemaal niet zo geweldig, misschien moet ik deze dan maar een kans geven
Ben benieuwd naar je review😍
Nou ja zeg ik heb perongeluk besteld. snap er niks van, stond ineens een bezorger voor mn deur. Weet ook niet eens wat.
Huh? En je hebt betaald? Wat is het?!
Een surprisebox. Maar ik heb net ook ineens iets bij dr macdonalds besteld, ik snap niet wat er aan de hand is
Je bent op een logeeradres oid toch? Heeft iemand (van hier?) voor je besteld misschien, zag je in WJEKW over maccie posten?
Ja alles gaat mis gdvrdmm
Waar kun je de lekkerste churros eten in Amsterdam & omgeving? Mag ook op andere plekken in NL. Must: met chocolade.
Op de Albert Cuyp heb ik lekkere gegeten, maar dat zijn tevens de enige die ik in Adam heb gegeten, dus geen vergelijkingsmateriaal helaas.
Jullie hebben vast wel wat van dat lood in de leidingen meegekregen
In o.a. noord zijn er waterpompen geplaatst waar mensen “veilig” water kunnen halen. Nu is er ineens in mijn wijk (centrum) ook een waterpomp geplaatst dus nu denk ik gelijk dat hier ook te veel lood in de leidingen zit