Het Amsterdamtopic

Koffie cultuur, die zit echt naast de dam, en anders wijs en zonen op de zeedijk

Lot Sixty One zat altijd ook in de Urban Outfitters, vind hun bonen altijd erg lekker :slight_smile:

Als je zin hebt in een uitje, check Caffenation, die zitten sinds een tijdje ook in Amsterdam. Altijd goeie koffie en het personeel kan je goed adviseren.

3 likes

Hun koffie <3

1 like

En op de heen- of terugweg ook even een zakje bij schuurmanoomkensgrassotti op het eind van de Overtoom halen!

Ik heb binnenkort een gala. Behalve de Bijenkorf, waar kun je mooie lange jurken vinden?

Laura Dols in Amsterdam, geweldige tweedehands jurken.
Of Mango online? Asos heeft ook veel keuze.

1 like

Ja toen ik zei binnenkort bedoelde ik morgen :joy:
Maar Laura dols is een goede, daar ga ik morgen kijken!

1 like

Ik heb een vrij specifieke vraag en Google maakt me niet wijzer, dus misschien kunnen jullie mij helpen. Is er in of vlakbij het centrum een snackbar met veel vegetarische opties? Liefst een net wat luxere snackbar waar je ook goed kan zitten. Zoiets als tante Nel in Rotterdam https://tante-nel.com/menu-2/ (als ze er ook dit soort drank als optie hebben is het al helemaal perfect). Ik zat aan de vegan junkfood bar te denken, maar ben ook wel op zoek naar meer opties.

Deer mama? Maar is ook niet echt snackbar (wel vegan softijs en milshakes en cocktails en bier en en en)

1 like

Deer Mama, Maoz en Meatless District :ok_hand:

1 like

Vegan Junkfood bar.
Een echte snackbar, maar niet zo gezellig zitten (hoewel dat wel kan) is “Natuurlijk Smullen” op de Jan van Galenstraat, met biologisch vlees en vegetarische opties.

1 like

Hebben jullie aanraders/afraders voor danslessen in Amsterdam? Zoek naar urban/hiphop/videoclipachtige dingen voor beginners.

Ik vind de danslessen bij Chassé leuk, ze hebben heel veel keus!

OMG ik lees dit net, waarom ken ik dit nog niet??

O da’s fijn want dat is heel dicht bij mijn huis! :smiley:

1 like

Iemand in de blauwe engel? @Flamoes

1 like

Haha ik was daar 2u geleden. Nu thuis maar we hadden elkaar dus kunnen meeten.

Beetje laat, ben al lang niet actief geweest hier. Maar er zijn meerdere groepen op FB die dingen organiseren om nieuwe mensen te leren keren. (Moet je wel FB hebben). Bumble kun je ook matchen voor vriendschappen en je hebt ook vriendinnen online en nog meer van dit soort sites en apps. Als je PB stuurt kan ik je wel een hele leuke FB groep aanraden waar ik inmiddels wat leuke contacten mee heb opgedaan.

Ik heb echt mega oliebollen cravings, wie weet waar ik morgen de lekkerste oliebollen kan halen?