Het Amsterdamtopic

Heerlijk!

1 like

Geen plaats om te zitten, lang wachten, je ruikt nog een week naar keuken en je wordt omvergelopen door toeristen. Doe het niet!

2 likes

Update: rondje gelopen, een van onze vaste restaurants in Noord gebeld, en nu op de pont terug.

Verstandig!

1 like

Slim om foodhallen te skippen. Ben je ook nog bij An Chi geweest uiteindelijk?

Volgende week ga ik!

1 like

Nu ik fulltime werk en niet meer studeer vind ik het moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen. Hebben jullie ervaringen met nieuwe mensen leren kennen om gezamenlijke dingen te doen? Bijvoorbeeld een boekenclub, keramiek club, of iets anders? Het gaat dan om de leeftijdgroep van rond de dertig

Een vriendin van mij is hier heel fanatiek in: ze volgt nu een fotografiecursus via de volksuniversiteit amsterdam, ze heeft via haar muziekleraar een tijdlang in een band gezeten, deed een improvisatiecursus. Maar dat is meer mensen leren kennen doordat je een gezamenlijke hobby hebt, volgens mij bedoel jij meer mensen leren kennen en gezamenlijk iets gaan doen?

1 like

Je kan Meetup proberen? Ik ben via die website weleens naar een boekenclub in Amsterdam geweest.

3 likes

Ik ben 28 en altijd in voor nieuwe mensen ontmoeten. Dus als je een koffie wil drinken, je weet me te vinden!

1 like

Weet iemand een patisserie/chocolatier in centrum/pijp/zuid waar ik een hele fancy chocoladeletter kan kopen?

Urban Cacao op de Rozengracht? Wil morgen wel even voor je kijken of ze iets hebben?

1 like

Artichoc op de Koninginneweg? Vorig jaar hadden ze volgens mij ook een hemelse stenen-chocoladeletter, dat leek mij echt fantastisch maar Sinterklaas had helaas dat memo gemist

1 like

Als je morgen er heel toevallig langsloopt, heel graag!

Of de Bijenkorf?

Tout!!!

https://toutpatisserie.nl/

Op de homepage staat er een

2 likes

Zag ze toevallig gister bij de Bijenkorf, maar ik vond ze niet ~fancy~ genoeg :sweat_smile:

Hahaha okee! Ik ben niet echt een chocolade-eter, dus heb ook geen idee of ze lekker zijn. Maar gelukkig heb je al veel andere tips gekregen!

1 like

Puccini is een hele goede chocolatier! Weer alleen niet uit mijn hoofd of ze ook chocoladeletters hebben.

1 like

Heb nu een espressoapparaat en wil graag lekkere koffiebonen kopen. Wie kent een plek waar ik die kan vinden? Leuk koffietentje die ook echt lekkere bonen hebben? Woon vlakbij de Dam, dus liefst ergens in die buurt.