Het Amsterdamtopic

Ik was laatst in de W lounge achter het paleis op de dam en zag dat ze daar ook een restaurant hebben. Ik ga ervan uit dat het erg prijzig is, maar het uitzicht was wel mooi!

1 like

Ik heb een tijd terug gegeten bij Madam, in de A’dam toren! Was heel lekker en fantastisch uitzicht!

Voor een high tea hoorde ik goeie verhalen over Krasnapolsky! Zelf nooit geweest maar wilde altijd wel nog gaan

1 like

High tea in het Waldorf is echt een aanrader! Als je met minimaal een x aantal personen (ik dacht 8 of 10) dan kan je ook in een private dining room zitten

1 like

Waar eten jullie de lekkerste kaasplank? Ik heb zo’n zin maar weet niet waar ik heen moet

KEF IN NOORD you’ll thank me later

5 likes

omg! ziet er goed uit :astonished:
Moet je altijd zo’n proeverij doen? En je kunt wel meer wijn bijbestellen toch?

sowieso voor alle kaas-festiviteiten: kef!

Die proeverij raad ik ten zeerste aan maar ik denk dat je ook wel los kan bestellen? Zou even bellen. En ja meer wijn is zeker mogelijk. Heb de proeverij een keer van mijn broertje cadeau gekregen :two_hearts: maar het is ook gewoon een kaaswinkel.

1 like

Omg hier ga ik dus vrijdag naar toe. Had het random op internet gevonden, heb er nu nog meer zin in!!

You will love it!

1 like

Heerlijk!! Dank voor de suggestie heb t gelijk naar m’n vriendin doorgestuurd

1 like

Hangt ook een beetje van je prijsklasse af? Cecconi’s staat al lang op m’n lijstje want hoor er veel goede verhalen over. Daar vlakbij zitten de Dutchess en Mr Porter met super lekker eten maar ook een stukkie duurder. Bij het Amstel hotel heb je een supermooi uitzicht en een goede high tea. Bij het Amstel en Waldorf heb je in november trouwens iets extra’s bij je high tea, misschien ook leuk om te kijken!

Ik heb jullie hulp nodig, het weekend van 7 november gaan wij (man en ik) een weekendje naar Amsterdam. Iemand slaaptips, of andere leuke dingen die we zeker moeten doen?

Ja zo mee eens. Ik denk dat de hemel eruit ziet als KEF.

@MadameMignon
Als je een proeverij doet kun je voor bijpassende speciaalbieren of wijnen kiezen (als arrangement) maar ik neem aan dat je ook los drank kunt bestellen.

ik heb gereserveerd! Nu al zin in :biggrin:

Het is maar net waar je zin in hebt: geiten knuffelen in het Amsterdamse bos, pondje pakken naar Noord of naar de Bananenbar. :grin:

Lekker op tijd, maar hebben mensen ervaring met drukte van museumnacht? Kan ik het beste beginnen met rijksmuseum of juist later op de avond daarheen?

Danku voor deze tip. Mede namens mijn vriend die nu ongeveer al een liter kwijl is verloren door de kaasplank

Deer Mama misschien?

1 like

Heeft er iemand weleens haar nagels laten doen bij lakwerk?