@Briseis @vuilnisglitter @Anna88 thanks! Ik ga eens even rondsnuffelen!
Zipper en Episode zijn trouwens ook prima winkels (en zitten dicht bij elkaar) en een van mijn favorieten voor fancy outfits/galakleding is Laura Dols! Die winkel is zo tof.
Hmm jammer⊠het leek zo ideaal!
Leuk, Rivierenbuurt! Ik ook
Volgens mij zit er ook een of meerdere kringloopwinkels op de Ferdinand Bolstraat.
Heeft iemand misschien een kaartje voor museumnacht over die ik mag overkopen? Via ticketswap lukt het me niet
Edit: nevermind het is gelukt
Volgende week blijft er een vriendin bij mij slapen en omdat we de dag erna allebei vrij zijn, wil ze graag brunchen. Nou heb ik dat nog nooit gedaan (is vast raar, maar goed), dus weet iemand een leuke plek? Gewoon leuk en lekker en het liefste een plek waar je niet wordt platgedrukt door te hippe mensen.
Metropolitain op het Rokin heeft ook van die typische brunchdingen! Instagrammable zaak ook.
Gâs is ook leuk
Ik weet zelf niet zo goed wat âtypisch brunchâ eten is maar ik vind dit altijd een leuke âlate ontbijtplekâ met mensen die niet uit Amsterdam komen omdat het een chille plek is en het in de negen straatjes zit (en dat vinden mensen die een dagje Amsterdam doen meestal wel leuk om te zien.)
http://www.libertinecafe.amsterdam/
Letting in de Jordaan! Lekker champagne ontbijtje
Wie weet waar ik een goede massage kan krijgen?
Ik ga graag naar An Chi op de overtoom en dan bij Evelien. Mooie locatie en altijd goede massages gehad.
En ik ga ook graag naar een massagesalon op de westerstraat. Er werken alleen Chinezen en ze spreken nauwelijks Engels of Nederlands, maar het is een stuk goedkoper en ik ben over de kwaliteit (sportmassage en cupping heb ik daar gehad) wel heel tevreden. Zou het alleen vanwege de service en locatie niet durven aanraden:p Als je voor de ervaring gaat, zou ik voor Aan Chi gaan.
Thanks! Ik ben best benieuwd in die aan de Westerstraat dus ik denk dat ik het ga wagen
Oke oke, maar dan moet ik je even mijn eerste ervaring die ik daar had vertellen zodat je echt goed weet wat je te wachten staat.
Ik had gelezen dat ze daar cupping deden, dus ik dacht top ik ga ervoor. Bij binnenkomst begeleidde mân masseuse me naar het kamertje (is alleen een gordijntje dat je scheidt van de andere kamers en de gang). Naja prima, ik mocht me uitkleden. Kwam ze even later terug STOP STOP STOP. Ik in de war. Hield ze een flesje voor mân neus en er stond Etos op en ik had geen flauw idee wat ze bedoelde, maar na een tijdje viel het kwartje: het spul was op en ze moest ff naar de overkant om nieuwe te halen. Oke dan. Na een tijdje kwam ze terug en kon ik me weer uitkleden en ging ze beginnen. Ze vroeg niks en begon gewoon, maar ik moet zeggen dat ze dus echt gelijk de juiste plekjes aanpakte. Voor de cups ging ze eerst een beetje masseren. Allemaal prima. Na een tijdje liet ze een keiharde boer en zei verder ook geen pardon, maar ik dacht prima hoort bij de ervaring hier. Op een gegeven moment zei ze iets van âYOU SOâŠâ op een beetje gefrustreerde toon dus ik vroeg wat er was. âYOU SO SMALL.â Ik ben best dun en blijkbaar was dat lastig met die cups ofzoâ:joy: Anyway die cups deden best pijn en ze vroeg hoe het ging dus ik zei âpainfulâ waarop ze antwoordde âis good for youâ
Dan even hun boekingsysteem. Je kan online je datum en tijd prikken en daarna bellen ze je terug om te bevestigen aangezien je uit alle data en tijden kan kiezen. Mij belden ze de eerste keer niet, dus belde ik zelf maar om te bevestigen en de tweede keer belden ze op de dag zelf (beetje laat vind ik zelf), dus misschien beter om zelf na reservering even na te bellen.
Eeeeehhhhh
- gaat een reservering boor An Chi maken*
Snap ik hahaha
Ondanks de rare ervaring was ik dus wel tevreden met de kwaliteit hahaha
Dit soort ervaringen heb ik dus altijd bij Universal Nails (onprofessionele werknemers) maar ik blijf er toch terugkomen omdat de kwaliteit wel goed is haha
Een vriendin van mij (zwanger dus geen alcohol) is binnenkort jarig en we willen een etentje voor haar organiseren. Maar het liefst doe ik dat niet bij mij thuis omdat ik geen zin heb in de drukte in mijn huis. Hebben jullie ervaringen met restaurants met lekker eten en iets speciaals (zoals een mooie uitzicht over Amsterdam, of aan het water of iets anders?).
Ik dacht eventueel ook aan een high tea, maar heb nooit echt een goede gevonden (Broodwinkel en De Drie Graefjes ) vond ik tegenvallen.