Het Amsterdamtopic

OMG yes er gaat toch iemand mee

1 like

Kent iemand een goede juwelier om een ring met inscriptie te verkleinen?

Wellicht bij Lyppens

2 likes

Qua juwelier raad ik altijd Lyppens aan idd, maar wel die op de Langebrugsteeg. Niet zijn ordinaire broertje op de Heiligeweg.

3 likes

Idd! Al is die laatste volgens mij inmiddels weg

Ik wil heel graag ringen zoals die te koop zijn bij Wiezewasjes in Den Haag, maar voordat ik een uur ga rijden voor 1 winkeltje, vroeg ik me af of er ook zoiets is in Amsterdam :slight_smile: Iemand een tip?

1 like

Ik ging wel eens naar Pretty Rings in de Berenstraat (onderdeel van de Negen straatjes), maar hun website werkt niet meer lijkt het. Weet dus niet zeker of het nog bestaat…

1 like

@EleanorRigby Lyppens op de Langebrugsteeg is niet gesloten. Is een juwelier met heel veel keus. Zou best een goede mogelijkheid kunnen zijn.
Heb je al eens gekeken bij Eenvoud op de Prinsengracht?

Heeft iemand wel eens een wimperlifting laten doen in Amsterdam? Ik heb het twee keer gedaan maar vond het beide keren tegenvallen. Weet niet of het aan degene lag die het deed of misschien wel aan mijn wimpers, maar wil het nog een laatste kans geven. Dus als iemand een goede ervaring heeft, let me know!

Heeft iemand tips voor een tattoo artist in Amsterdam die goed is in fijne lijnen? Of gewoon in het algemeen een goede tattoo artist.

(ik weet dat er een tattoo topic is in MO maar omdat ik niet voldoende heb gepost afgelopen tijd heb ik geen toegang meer)

Bij Ink District zitten er een hoop. Of bijvoorbeeld nog Joey de Boer.

Ik heb het in de zomer eens gedaan bij een kleine salon in Oost, maar zelfde ervaring als jij. Vond mijn wimpers erg onnatuurlijk omhoog staan en ze werden ook niet echt verlengd zoals met mascara. Ik had niet het idee dat het aan de salon lag, maar vooral aan de methode. Zou het dus niet zo snel weer doen!

Joey de boer en bettercallthomas vond ik heel fijn! Verder hebben veel vriendinnen van mij een tattoo van galya en zijn daar super tevreden over.

Hier een nieuwe Amsterdammer! Al wel beetje bekend omdat ik al vaak kwam voor vrienden, maar nog wel zoekend naar van alles haha.

Dus weet iemand leuke kringloopwinkels? Woon in de Rivierenbuurt, maar stukje fietsen is geen probleem!

Ik vind de kilostore bij het Waterlooplein leuk en de kringloop achter het Haarlemmermeerstation. Weet niet hoe hij heet maar hij zit in de Havenstraat en volgens mij is ie van Gideon Italiaander… Ze hebben ook heel veel troep maar er zitten soms echt pareltjes tussen.

En een loods verder zit ook nog een kilo shop voor kleding :slight_smile:

Ja die bedoel ik ook eigenlijk! Of zijn er twee met kleding?

Oh nee dacht dat je die eerste met al die spullen bedoelde!

Ja dat is Mevius! Die winkel is ook top. Ook van Italiaander volgens mij?

Die loods met tweedehands spul is geweldig! Ik heb er ooit een doosje morning after pillen gevonden die 3 jaar over datum waren :o_o: Ze hadden altijd wel leuk aanbod qua meubeltjes.

5 likes