Is alles goed gegaan?
Ik ben er geweest (wel meer dan een jaar geleden) en vond het super, geen last gehad van chaotische service.
Het is soms wel een beetje chaotisch, maar het eten maakt alles goed
Pfff net klaar! Maar het takelen is goed gekomen godzijdank was eigenlijk heel leuk. Lekker Amsterdams. En vandaag de rest allemaal verhuisd. Man wat een gezeik.
@Briseis @Krekel Oke super goed om te horen!
We gaan nu naar wagemama omdat ik dat ook heel lekker vind(en vegan menu) maar ik ga er zeker nog eens heen
O gelukkig! En ja, verhuizen is zo’n gedoe. Als je later nog hulp nodig hebt moet je het maar laten weten!
Zijn er trouwens in Amsterdam nog leuke winkeltjes met knutselspullen? Ik probeerde te googlen, maar mijn skills zijn roestig
Knutsel Frutsel bij Hoofddorpplein is een heel leuk winkeltje
Deze winkel ziet er gevaarlijk leuk uit. Dank je!
Weet iemand een lekker restaurant in de buurt van het Rijksmuseum? Een Aziatische keuken vinden we het minst, verder lusten we bijna alles
Weet iemand nog een fromagerie waar ik vanavond na 18:00 nog wat kan halen? Liefst in de pijp of centrum
Als ik het me goed herinner is Caulis op de Haarlemmerdijk nog wel tot later open! Is een delicatessen maar ze hebben veel kaas. Maar zou ze wel even googelen en/of bellen voor de zekerheid.
Bij Marqt hebben ze heel veel kaas, Utrechtsestraat bijv. Die s tot 21u open.
Gaat iemand naar ADE?
Ik ga wrs naar Paradiso naar de djvt of anders naar het metropole orkest in de Melkweg. Rest van de nachten moet ik werken
Nou ik ga (ging?) naar motor city bij lil Amsterdam, maar nu heeft audio obscura allemaal ‘s ochtends vroeg feestjes gepland in de loft en nu wil ik eigenlijk vrijdagmorgen naar Peggy gou daar (eerst motor city en daarna loft lijkt me een beetje iets teveel van het goede). Zaterdag overdag naar breakfast club in radion, in de avond naar shelter met palms trax, zondag eerst naar loft, dan boiler room en daarna eindigen in de school
Palms Trax
Zo, best programma voor de boeg! Ik ga uiteindelijk alleen naar zeezout donderdag in Lofi. Benieuwd naar de locatie.
Ik wil met ADE heel graag naar Shapes and Sounds op woensdag maar niemand kan met me mee
Dit is voor nu de planning, maar weet nog niet of ik overal heen ga hoor haha