Stadscafé van Mechelen, Belgisch bierencafé de Zotte
De Spuyt heeft geen eten toch?
Haha kut ik bedoel ook een andere naam, heb het even aangepast.
Troost vind ik altijd heel chill, of Cafe Kadijk (Indisch).
Ik moet morgen trakteren op werk maar kom er net achter dat er alleen maar hartige bakkerijen bij mij in de buurt zijn!
Wie weet waar ze lekkere cupcakes of iets verkopen bij de Zuidas of aan de Ceintuurbaan die ik morgen rond 8:30 kan halen? Hellupppp! Mijn collega’s doen allemaal fancy met supermooie taarten.
De tartelettes van Le Fournil op de Stadionweg zijn echt een aanrader!
Ah super! Die van de Zuidas is echt super dichtbij werk. Ik zal ze zo maar even bellen om te vragen of ze iets hebben, en anders kan ik langs die op de van baerle! Voor mij is dit trouwens echt meer dan fancy genoeg haha.
@oversized die had ik ook gevonden maar vind dat net even te ver omfietsen ben echt geen ochtendpersoon
Er zit ook een 3 Graefjes in Zuid, vlakbij het olympisch stadion.
Is natuurlijk wel wat duurder, maar wel echt delicious haha
Hun stokbrood is ook lekker!
Heb je iets kunnen vinden?
Ik wilde even zeggen dat ik heel veel leuke en goede tips hier lees van jullie waar ik ook echt iets mee doe!
Ja! Hun canneles en pain aux raisins ook, maar eigenlijk is alles daar lekker
Ik ben voor Simon Meijsen gegaan! Eerst naar de Albert cuyp maar daar moesten ze nog wachten op de lading van de bakker dus toen heel snel naar die op de Zuidas gefietst. Daar hadden ze zoveel mooie taarten en gebakjes! Echt een aanrader dus als je daar in de buurt werkt.
Iemand tips voor een goeie verhuisservice? Vorige keer had ik studenten.verhuisservice maar die zitten vol tot 1 oktober
Iemand??? Of iemand die kan helpen takelen op zaterdag. Ik ben de wanhoop nabij.
Aankomende zaterdag? Hoe laat? Ik kan in de ochtend wel helpen!
Zo lief dit. Dat wilde ik even zeggen.
Dit vind ik ook heel lief zoals het er nu uitziet heb ik net genoeg helpers kunnen verzamelen maar als er een uitvalt maak ik graag gebruik van je aanbod!
Ah fijn dat je helpers hebt kunnen verzamelen. Voel je niet bezwaard een berichtje te sturen als het alsnog nodig is hoor!
Ik ga volgende week naar Toomler cafe(bij het Hilton). Iemand een aanrader om lekker te eten in de buurt? Het restaurant moet wel vegan opties hebben.
Ik zat zelf te denken aan mana mana, maar lees online dat de service chaotisch kan zijn. Iemand daar ervaringen mee?