Anne Frank Huis, Rijksmuseum, fietsen/chillen in t Vondelpark, EYE.
Ik heb het horloge van mijn oma geƫrfd, maar hij moet een nieuwe batterij, een opfrisbeurt en ik wil graag een extra schakel.
Wie weet een goede juwelier die dit kan doen? Liefst in Oost of de pijp, maar een ander stadsdeel is ook ok.
Ik wil iets leuks doen vandaag maar weet niet wat. Iemand tips?
Anders gaat deze dag vooral bestaan uit slapen en niets doen en ik heb opeens zin om daar verandering in te brengen.
Museum, amsterdamse bos, koffiedrinken in een onbekende buurt, zwemmen, film?
Goeie tips! Museum wordt het niet (werk in die sector) en heb dan soms even geen zin om daar naartoe te gaan Maar zwemmen is een leuke, dat doe ik eigenlijk nooit maar nu heb ik daar opeens heel veel zin in Dankjewel voor de tips!
In het centrum, maar dit vond ik een fijne zaak met goede service: http://watchme-amsterdam.com
En terwijl je wacht, heerlijke Italiaanse koffieā¦
Thanks! Ik ga hier van het weekend even langs.
Weet iemand een goed adres voor wimperlifting?
Iemand tips voor een fijne tandarts in zuid of oost? Liefst niet te duur en en een beetje sympathiek want ben geen al te grote fan van naar de tandarts gaan.
Een vriend van mij is tandarts bij praktijk Hogeweg. Hij is enorm sympathiek
Dit heb ik daar gedaan! Was echt onwijs gaaf, kan het iedereen aanraden. Lijkt me idd ook leuk als uitje met een groep.
Hallo! Ben nieuw in Amsterdam! (Spaardammerbuurt oh yesss) Zoek nog een huisarts, tandarts, en kapper. Tips?
Ik ga naar Lassus. Prima tandarts!
Ik kom ook melden hier, binnenkort verkassen van Utrecht naar Amsterdam. Kom er al wel redelijk vaak nu, maar ga dit even in de gaten houden voor de goede inside tips haha
Hey hebben jullie goede tips voor feesten of plekken om uit te gaan. Ik ben net verhuisd dus weet niet veel van Amsterdam en ik doe een internationale studie dus mijn klasgenoten kennen ook geen plekken.
Van wat voor muziek houd je? Ik heb zelf niks met de typische Leidse of Rembrandtplein āclubsā. Ik ga zelf regelmatig naar de Marktkantine en soms naar De School (allebei voornamelijk techno), verder vind ik Disco Dolly soms leuk maar soms ook stom en ik beland weleens in de Ebeling (na 00.00u ofzo kun je daar dansen, wel altijd heel erg hetzelfde soort mensen).
Ja muziek ben ik redelijk vrij in. Rembrandt en Leidsleplein vind ik dus ook niet veel aan dus was aan get googlenen voor betere plekken. In ieder geval bedankt voor de tips.
Ik ga eigenlijk bijna alleen nog maar naar de school(techno/house), chin chin club(hitjes), radio radio (techno/house) en skatecafe (hier wordt van alles en nog wat gedraaid), heel af en toe naar de shelter en Claire. Ging een aantal jaar geleden nog best vaak naar Chicago social club
Je zou ook kunnen kijken naar Doka.
En als danscafes: Mazeltof, Bukowski, Bloemenbar en Bar Basquiat en ofcourse het bekende Cafe Nol.
Amstel Dental aan de Wibautstraat vind ik erg fijn en heeft hele ruime openingstijden.