Heeft iemand een leuke tip voor een personeelsuitje? Moet echt iets vlots en origineels zijn, geen cluedotocht door Amsterdam ofzo. Een andere afdeling gaat bijvoorbeeld naar een arcade (mega leuk idee, was ik er maar opgekomen)
Naakte man/vrouw schilderen,
Vogue les,
Zuipen,
Er is een brouwerij op de Warmoesstraat (of anders daar in de buurt) die rondleidingen geeft door de Wallen en de geschiedenis van de Wallen vertelt. De mensen die de rondeleidingen geven en de mensen daar werken zijn allemaal mensen met ‘een probleem’. Normaal zijn dat soort tours super lame maar omdat dit de ekte criminele geschiedenis van Amsterdam is vond ik het wel leuk;
Boottocht met kaasproevrij oid.
Wij gingen schilderen a la Bob Ross, vond dat vet leuk!
Dit is het allerleukste wat ik ooit gedaan heb tijdens een bedrijfsuitje. Zit waanzinnig goed in elkaar. https://www.neverrest.net/social-chaos/
Hoe heet dat hotel ook al weer waar al die influencers heen gaan? Met een mega mooie wc waar ze dan selfies maken (vooral Anna Nooshin)
Edit: Hoxton!
Ja zeg, waar haalt Daddyhox anders zijn naam vandaan ?
Weet iemand waar je goed gaatjes kan laten piercen in het centrum of in Oost? Ik wil graag tweede gaatjes, maar waarschijnlijk moet dit dan door littekenweefsel van een eerder oorbel probleempje, dus ik wil het graag goed laten doen en denk dus dat gewoon schieten misschien niet zo’n goed idee is.
Classic Ink & Mods! Zit in zo’n steeg in de Kalverstraat
Heeft iemand een idee voor een restaurant waar ik kan gaan eten voor mijn verjaardag met een groep van ongeveer 15 man?
Ja maakt niet zo veel uit, als er maar genoeg keus is zodat iedereen iets lekkers kan kiezen. En 't liefst rond €15,- (of goedkoper hehe) voor een hoofdgerecht!
Je kan ergens in Noord in zo’n hal een VR spel doen, dat schijnt heel leuk te zijn!
Hoxton bovenin volgens mij
Edit: jep!
Joules de boules?
Dare 2 Wear, daar zitten de beste!
Lol de laatste zin van dit artikel
Hahahaha
Hele verschrikkelijke vraag. Ik heb vriendinnen uit het buitenland die op bezoek komen en die (helaas) zo’n super toeristische Amsterdam trip willen. Het liefst gaan ze naar een seksshow op de Wallen. Nu woon ik wel in Amsterdam maar ben nooit naar zoiets geweest (en wil het eigenlijk ook niet). Heeft iemand hier een idee over waar ik ze in godsnaam heen moet brengen? En wat ook nog een beetje leuk is?
Als mensen verder nog ideeën hebben over wat ik ze kan laten zien in Amsterdam waar toeristen van houden, maar geen nutella winkels of seks museum of andere tourist trap, holla at me.
Schommelen op de Adam toren?
Leuk, daar dacht ik ook al aan ja! Dankje.
Of waterfietsen op de grachten? Is dat er nog steeds?