Het Amsterdamtopic

Bibliotheek van Science Park? Is openbaar dus kun je als niet-student ook in en in de zomer niet druk!

1 like

Marine terrein!

Sate kan ik niet tegen (notenallergie), dus ben op de ribbetjes aangewezen, maar dat is beslist geen straf :slight_smile:

Mij werd Duende aangeraden en dat vond ik echt heeeel lekker. Is niet all you can eat, je kan gewoon bestellen van de kaart. Leuk zaakje ook met een terras.

3 likes

Ik raad dit ook aan, heerlijk eten!

1 like

Youā€™re welcome :star_struck:

1 like

Ik ben nieuw in de stad, hiep hiep! Is er een meeting gepland toevallig? Lijkt me leuk wat meer mensen te ontmoeten

Heeft er iemand zin om deze week wat te doen? Ik sta open voor alles, logeer in Noord

Ahh goedzo!

1 like

Een vriendin van me komt dit weekend naar Amsterdam en we willen zaterdag lekker uitgaan. Nu ga ik meestal naar feestjes met specifieke muziek (waar zij niet van houdt) dus ik weet niet zo goed waar we heen moeten gaan. Wat we vooral zoeken is top '90/2000 (van die foute meezing nummers), top 40 en beetje R&B en hiphop.

We hadden al gezocht en Club NYX kwam naar voren - 90ā€™s edition. Ik weet dat club NYX een leuke club is. Is dat een aanrader, of weet iemand iets anders wat leuk is? :relaxed:

Volgens mij is Terug Naar Toen dit weekend in Chin Chin Club, zou daar lekker heen gaan als je foute meezingnummers wil haha

1 like

Ik vind Nyx zelf heel leuk, maar zaterdag is wel echt de Gay Avond haha. Iedereen is welkom natuurlijk, maar dat je daar wel op voorbereid bent. Vind het zelf verder wel een aanrader!

Terug Naar Toen is ook altijd heel leuk idd, maar dat is wel op vrijdag. Lobi in de Chicago Social is ook zoiets, vind het altijd wel een succes maar dat is ook vrijdag. Op zaterdag is er ook nog Encore in de Melkweg maar dat is niet echt 90s, dat is echt een hip hop en R&B avond (met ook nummers uit de 90s).

1 like

Als je naar encore wil/gaat moet je mij even pmā€™en :smirk:

1 like

Oeeeh bedankt voor alle tips!! Ik ga nu ff bellen met die vriendin van me
@Banananana will do!! :smile::smirk:

Okeee we gaan nu naar Terug naar Toen :slight_smile: :partying_face:
@Banananana ben je vaak bij Encore? :blush: dat lijkt me ook heel leuk om 'n keer heen te gaan namelijk!

Ehhhh ja ik ben er vaak :wink:

@Luzarl Ben je nog in Amsterdam? Ik heb een ongevraagde tip voor je: ga een koekje eten bij van Stapele. Ze verkopen maar Ć©Ć©n ding (een koekje dus) en het is fantastisch :drooling_face:

Ja nog een week. Ga ik doen! Thanks!

Ik ga morgen met mijn familie een dagje naar het stedelijk museum en nu zoeken we nog een leuke plek om te lunchen dichtbij de musea. Iemand een goede tip? Waar je ook ā€˜avocado toastā€™ etc. kan eten (een vereiste van mā€™n nichtjeā€¦).
Ik kom al snel uit op de Pijp of meer richting centrum, maar dat is allemaal net te ver lopen met ons gezelschap.

De Avocado Show op de Daniƫl Stalpertstraat zit op 12 min wandelen afstand.

Anders the Corner Bakery met maar liefst 5 soorten avocado toast, 8 min lopen

1 like