Het Amsterdamtopic

Nee het was gewoon een armoedig café haha

1 like

Bedoel je wel de Prins Hendrikkade? Of toch de Nieuwezijds Voorburgwal? Daar zit in ieder geval een Febo, en ik kom daar later vandaag langs dus zal dan voor je opletten!

Ja het was een soort van recht tegenover de febo aan de andere kant! Hahah thanks!

Twee thuisbezorgd aanraders:

Lot’s Toko heeft ongelofelijk goede spareribs. En is een kleinschalig familiebedrijf. Aarti Roti 2 heeft geweldige Bami menus

2 likes

Jaa love Lot’s Toko, hebben ook superlekkere saté

1 like

Ik was bij de Febo op de Nieuwezijds Voorburgwal want dat is de enige die ik weet daar in de buurt (op de Prins Hendrikkade zit er volgens mij geen) maar kon het niet vinden! :frowning:

Ahhh wel super lief dat je hebt gekeken

Ik ben vrijdag in Amsterdam. Wat zijn aanraders qua restaurants vlakbij het centraal station?

Naar wat voor iets ben je op zoek?

Diner en soort eten maakt me niet heel veel uit. Gezellig waar je kan bijkletsen met vriendin

Ehmm dan is de Tolhuistuin misschien leuk? Is net over het IJ, maar dat is maar een paar minuutjes met de pont. Kun je verschillende kleinere dingen delen, er is vega/vlees/vis en je kan evt buiten zitten (al zal dat misschien wel druk zijn met het weer komende week).

Heeft iemand een tip voor een goede pedicure in noord of oost?

Jaa ga naar de Tolhuistuin @River, echt heerlijk buiten zitten, lekker aan het IJ. Wel reserveren!

Iemand een tip voor een flexwerkplek waar ze airco of iig een redelijk koele ruimte hebben? Op mijn werk en thuis is het met de hitte geen doen, dus moet de komende dagen vluchten naar een koeler oord.

Ik ben laatst naar ‘de voetensalon’ geweest en ben daar wel tevreden over! Is wel echt pedicure en minder beauty. Zit bij metrohalte de pijp dus goed te bereiken!

1 like

omg ja de nacho’s hier zijn echt de beste ooit

A-fusion op de zeedijk is heel lekker en Kampai, vlakbij de Nieuwmarkt ook! Allebei max 10 minuten lopen vanaf centraal denk ik

In Centrum zou ik de pedicure van Bodyspice (schoonheidssalon) aanraden. Ik heb nog geen betere gevonden. En zij “raspen” je voeten niet, maar snijden je eelt weg, wat veel prettiger en preciezer is.

1 like

Misschien een beetje gek maar je zou bij bijv. Ikea of een ziekenhuis in het restaurant kunnen gaan zitten.

Wat vinden jullie de fijnste plek in/rondom de stad om in de buitenlucht te verblijven met dit weer?