Het Amsterdamtopic

Bruiswater is er ook gratis omdat ze gewoon kraanwater met een koolzuurtap hebben. Vind dat als spa rood grootgebruiker ook zo leuk. Zo’n sympathieke tent, leuk dat je er lekker hebt gezeten!

2 likes

Hoi! Ik wil morgen ergens ontbijten en ik had laatst op het forum een linkje voorbij zien komen van een bio eettentje geloof ik? Ze hadden onder andere jam van aardbeien uit eigen tuin haha goede uitleg maar het was in amsterdam en iemand had het hier ergens gepost. Heeft iemand een lead wat het zou kunnen zijn?

De Ceuvel? Die tip gaf @grace vorige week volgens mij.

Gartine en Beter en leuk serveren o.a. huisgemaakte jam maar weet niet of je een van die twee bedoelt haha (ik vind ze allebei wel aanraders)

Jaaa gartine!!! Thanks!

1 like

Ik ging altijd elke zondagochtend bij de foodhallen eten met een vriendin maar het is er zo gigantisch druk. We zijn op zoek naar een brunch/lunchplek dichtbij de foodhallen waar het gezellig is, ik vind het niet erg als het druk is als je er maar kan zitten en niet in de rij hoeft te wachten op je zondag ochtend. Hebben jullie tips?

Meest voor de hang liggende optie:

1 like

De Kanarie Club? Over dichtbij gesproken hehe. Zie wel dat ze van 29 juli t/m maandag 12 augustus gesloten zijn.

1 like

Staring at Jacob?

Ik ben net begonnen met Onefit en ik vroeg me af of jullie nog een leuke tip hebben voor een lesje? Ik sta voor alles open!

Anne en Max?

1 like

Ik wil straks met mijn date ergens eten, niet te ingewikkeld of duur, we zien door de bomen het bos niet meer en ik wil niet eindigen in de febo. Hebben jullie een tip?

Welke buurt zoek je iets?

Brouwerij Troost is leuk, heeft meerdere vestigingen

1 like

We zijn nu gewoon in het centrum (denk ik haha) maar het maakt niet echt uit! En het mag ook wel iets zijn waar vlees is want hij heet dat wel (maar superlief @parisdarling)

Als je echt in het centrum bent (omgeving Dam zeg maar) zijn Terpentijn of Adam en Siam ook leuk.

1 like

Lekker tapas eten bij Duende met Corona biertjes erbij :heart:

We lopen hier nu heen!

Oke kom ik weer hoor met een HELE rare vraag. Ik liep laatst op de Prins Hendrikkade naar de febo ongeveer (door die bouwwerken heen) en toen kwam ik langs een restaurant waar een bord op de muur hing met ontbijtbuffet 9,75 en dan een hele lijst met dingen die je krijgt bij ontbijt, haha. Het leek verder een super simpel café, niks fancy. Ik wil er super graag nog een keer langs, maar ik kon het vandaag niet meer vinden en google + maps helpt me ook niet verder omdat ik het niet meer precies weet. Weet een van jullie misschien hoe deze plek heet?

Kan je niet op je google timeline kijken naar de locaties waar je bent geweest?

Oeh geen idee, wat is dat? Hahah