Het Amsterdamtopic

8,5 jaar omg. Al die woningen bij Spaklerweg gaan ook binnenkort weg, dus al die studenten zullen ook weten iets anders moeten gaan zoeken neem ik aan, zal lekker extra concurrentie opleveren :+1:

Vreemd! Ik zie nog wel gewoon aanbod (steeds stuk of 30 opties ofzo), maar maak daar toch nog geen kans helaas.

Huh, vreemd! In amsterdam echt?

Ja! En soms ook een paar opties in Haarlem en zelfs daar kom ik nog niet bovenaan op de lijst als ik zou willen :sweat:
Ik zie trouwens dat er nu maar 13 opties staan in Amsterdam
https://www.studentenwoningweb.nl/Zoeken#model[Regulier%20aanbod]~plaatsenwijken[Amsterdam]

1 like

Ohja nu zie ik ze ook! Gek. Maar chill, dan neem ik die mee in mn dagelijkse checklist. Dankjewel! Ik sta ook ong op plek 42 bij de meeste, maar goed, duimen!!

1 like

Ahh ik hoopte voor je dat je nu ineens gewoon pats boem een kamer had aangezien je al lang ingeschreven staat, maar het mocht toch niet baten. Wie weet is er snel wat vrij! :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Ik heb met 4,5 jaar inschrijftijd een kamer in oost gevonden! Ook beetje geluk hebben met de timing, bij andere kamers stond ik nr50 en bij deze 3. Best gek eigenlijk.

Weet iemand een goede plek in Zuid om m’n wenkbrauwen te laten doen? De laatste heeft ze veel te dun geëpileerd terwijl ze op Treatwell wel goede beoordelingen kreeg, dus daar durf ik niet meer vanuit te gaan :frowning:

Wie weet een tentje met lekkere taartjes, omgeving Vondelpark/ Hoofddorpplein/ Schinkelbuurt/Amstelveenseweg

Zelfde ervaring met salons in zuid ga nu altijd naar het centrum salon sense. Dan maar even stukje fietsen.
Kom hier al denk ik inmiddels bijna 10 jaar. Andere salons geprobeerd maar dan ben ik toch nooit zo tevreden over het resultaat.

Sorry echt totaal niet in Zuid, maar ik ben heel tevreden over Hair & Scissors in Oost!

Ik ben ook weleens bij Djam geweest op de Ceintuurbaan en daar vond ik ze ook wel fijn, iig voor mijn wenkies, maar die in Oost is beter.

Anne&Max?

Top! Thanks

Iemand tips voor een restaurant waar je cocktails kunt drinken én wat gezelliger/langer kunt tafelen in de Pijp?

Of Lavinia!

1 like

Escobar

1 like

Hebben jullie nog tips voor een dagje Amsterdam? Mag van alles zijn. Mijn vriend en ik gaan naar een concert vrijdagavond maar gaan 's ochtends al richting Amsterdam. Heb ondertussen alle toeristische plekjes wel gezien. :grimacing:

Ons genoegen in Westerpark is leuk soms is er live muziek, en je kunt er eten voor €6,50 per persoon haha (kijk op de agenda voor wat er gaande is)

Noorderlicht is leuk, maar zou er alleen wat gaan drinken, eten vond ik maar karig. Ook hier wordt soms live muziek gespeeld of er zijn andere activiteiten (kijk op de agenda).

Aarti Roti 2 is lekker voor Surinaams. Riaz ook voor Indisch/Surinaams

Vegan Junk Food bar schijnt heel goed te zijn, maar moet ik zelf nog naartoe

Mochten jullie van lezen houden, op Hasebroekstraat 43 is een boekwinkeltje van een oude man. Je hebt er allerlei tweedehands boeken, 3 voor €5, goedkoper vind je haast niet denk ik. Je kunt alleen contant betalen

4 likes

Daar ben ik laatst geweest. Liep daar en zag opeens een bomvol winkeltje. Heel leuk!

1 like

Ik heb een zakelijke afspraak en hij vraagt of ik iets in West weet waar je koffie kunt drinken & makkelijk kan parkeren (kosten maken niet uit). Tips?