Het Amsterdamtopic

Ik ga altijd naar Wagamama dan. Die hebben ook een vega/vegan kaart!

1 like

Hahaha ik vind dit ook altijd zo’n struggle. Of ik krijg mijn tweede voet er niet ingeklikt en moet dan iemand vragen om me erin te duwen. :sweat_smile:

1 like

Ik heb een aantal kledingstukken die ik wil laten vermaken en schoenen die nieuwe zolen nodig hebben. Heb mijn schoenen eerder weggebracht op het Gelderlandplein, maar vond de geleverde kwaliteit maar matig. Iemand tips voor een kleer- of schoenmaker?

Is eerder in dit topic ookb esproken geloof ik! Dus zou even de zoekfunctie gebruiken.

In de Jordaan zit een schoenmaker in de Hazenstraat is heel goed en reyhan op de clercqstraat is ook goed!

1 like

Niet in Amsterdam maar wel in Amstelveen, bij Bankrashof zit een heel goede schoenmaker. Is niet zover bij Gelderlandplein vandaan.

1 like

Ja die vind ik ook heel goed!
Daar zit overigens ook een super goede Turkse supermarkt waar je lekker en goedkoop je verse producten kunt kopen.

1 like

En de toko niet te vergeten!

1 like

Heeft er iemand tips voor een goede tandarts in Amsterdam oost (of centrum)?

Een vriend van mij is tandarts in oost! Bij de tandartsenpraktijk Aan de Hogeweg

1 like

Oeh, thanks! Ik zoek het meteen even op.

Door een terror huisbaas die ons bedreigt en dus helemaal loco is :crazy_face: heb ik besloten per 1 juli te verhuizen naar Amsterdam vanuit Rotterdam! Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuw rustig 26 jarig huisgenootje maar wel af en toe in is voor gezelligheid, kies mij! Ik studeer af in juli en zal vanaf dan ook gaan werken.

Is er toevallig al iemand naar de sample sale van Anna en Nina geweest vandaag? Zo ja, welke collectie ligt er?

Een collega van mij is tijdens de lunch geweest. Ik weet niets van hun collecties, maar ze kwam terug met schelpjes/koraal/dieren oorbellen, gekleurde blousjes, velvet kussenhoesjes en een beschilderd bord. O en ze zei iets over gouden spiegels!

1 like

Ah, dat lijkt op hetzelfde aanbod als tijdens de vorige sample sale. Dan sla ik ‘m over dit keer. Dank je!

1 like

Ik wil morgen kringloop shoppen. Welke kringloop raden jullie aan voor kleding?

Ik ben een tijdje terug best leuk geslaagd bij de kilo sale op de havenstraat! Verder vind ik We Are Vintage leuk of Rumors als je een groter budget hebt (zelfde eigenaar). Rataplan heb ik ook goeie dingen over gehoord. Zoek je kleding of meer meubels? Ken je de videos van Roosmarijn Koster? Zij bezoekt vaak leuke kringlopen in Amsterdam!!

1 like

Wil dit keer meer kleding shoppen inderdaad, thanks voor de tips!

omg ik had ineens A’dam - E.V.A. op mijn aanbevolen pagina staan op NPO en zit dat nu terug te kijken, heb nu echt zoveel zin om volgend weekend eindelijk weer in Amsterdam te zijn!!!

2 likes

Hey hoi! Ik heb een vraagje. Ik ga over 2 maanden met een vriendin een dag naar Amsterdam. Maar wat is een leuke vegan eettentje? Mij maakt het weinig uit maar zij is vegan. Als het een plek is waar ze vegan en vlees verkopen is het helemaal perfect want ik hoef niet zo nodig vegan te eten.