Je kan er niet echt chill zitten maar ze hebben hele lekkere Italiaanse broodjes bij Caldi e Freddi! Ik haal er echt minstens elke week wel een (ze zijn maar 3,50)
o mijn god ik reageer alleen even om het helemaal met je eens te zijn over de taartjes van Pompadour
Cecconiās is lekker eten - Pullitzer cocktails zijn duur en ik vond ze niet zo heel lekker, ze hebben wel een hele fijne outdoor seating met lekkere wijn - Fou Fow Ramen heeft hele lekkere ramen - van Stapele een miljoen koekjes halen - Bussia als je duurder en mooi uiteten wilt - Deciem heeft er een winkel en komt een 2e aan - Screaming Beans voor koffie - Gerdaās Bloemen en planten voor de mooiste rozen
Omg ja Singel 404, die broodjes! Broodje avocado met brie uit de oven is echt hemels
The Lebanese Sajeria!
Nee wat zonde
Van Mechelen, Schinkelhaven of iets verder uit de buurt Bartack. Bij Droversdog is het ook vaak heel druk maar zelf nooit gegeten.
Weet iemand een leuke kroeg in Zuid, omg vondelpark/amstelveenseweg om vanavond voetbal te kijken? En niet eentje die zo druk is dat je er om 16u al moet gaan zitten, aināt nobody gotā¦
Is er een goeie weggeefhoek oid op Facebook waar je snel wordt toegelaten? Ik heb nou bij twee groepen een verzoek ingediend, maar ik word er gewoon niet ingelaten ofzo?
Met terugwerkende kracht: de blauwe hengel, duh.
(Ok wel wat zuidelijker maar toch.)
Ik zag zoān advertentie voor de app Freemi? Dat is ook om gratis spullen weg te geven, misschien is dat ook een optie voor je
Thanks! Ik wil echt heel graag van een oude platenspeler af en het liefst zonder dat ik hem naar de kringloop hoef te slepen.
Amsterdam deelt/geeft
Gratis op te halen in Amsterdam
Maar die heb je misschien al geprobeerd:p
Een platenspeler is wel hip en gewild, als het gratis is zou het misschien op marktplaats ook wel snel gaan.
Om nog even dat groentebox initiatief waar ik het laatst over had te pluggen: ze hebben nu een aanbieding voor vu studenten, een box voor maar 5 euro ! En ze hebben nieuwe soorten, je kan nu ook een box voor 1 persoon met 3 kg groente en fruit. Ik heb er een besteld, kostte me 12,72
@GrumpyHarry ik had rocycle in de zoekmachine getypt en zag dat jij daar veel ervaring mee hebt!
Ik wil binnenkort een proefles doen, maar ben een beetje bang omdat het zo vreselijk intens klinkt haha. Is het erg als je niet helemaal mee kan komen? En welke leraren raad jij aan?
Leuk! Het is inderdaad heel intens, maar als je niet mee kan komen is dat echt geen enkel probleem, er zitten altijd wel een paar first timers bij. En mensen zoals ik die het grootste deel van de dingen op half tempo doen. Je zit in het donker en omdat het zo intens is heb ik eigenlijk niet eens tijd om me te vergelijken met de omgeving. Er hangt een hele positieve sfeer ook, ze pushen je wel om verder te gaan, maar ze zullen nooit op jou persoonlijk gaan bashen/pushen ofzo.
Qua leraren: Ik ben alleen bij City geweest, dus van de rest weet ik niks. Maar ik vond daar Rowen, Tiela en Joey heel leuk (als ik dit goed onthouden heb, het is een tijdje geleden en ik ga meer op tijd dan op leraar). Ik moet eigenlijk ook weer eens gaanā¦
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Dat het in het donker is, sprak me ook erg aan hahah. Als ik de anderen niet zie, hoef ik me niet slecht te voelen over mezelf. Ben echt een oma als het op sport aankomt.
City is die bij de krakeling toch? Daar wilde ik ook heen. Ik zal die leraren in mān achterhoofd houden als ik het rooster erbij pak!
Ja klopt, bij de Elandsgracht.
ik durf ook niet
Informeren is Ć©Ć©n, maar nu de stap nog om me echt aan te melden
Heeft iemand misschien nog een tip voor een lekker restaurant, niet al te duur (20 euro voor hoofdgerecht) waar je even snel een hapje kan eten rondom Leidseplein? Er moeten een aantal vega opties zijn. Normaal gaan we altijd naar de Balie, maar we willen wat anders. Alvast onwijs bedankt!!