Het Amsterdamtopic

Dat trio heeft helaas echt een monopoly in deze buurt. Beste döner (ja zo heet het echt) op de dappermarkt zou ik wel van harte aanbevelen haha, maar dat is niet echt wat je bedoelt denk ik. Visbar beet op de dapperstraat is ook top maar hebben misschien geen lunch… Oke dan einde nutteloos bericht.

Drovers Dog vind ik ook een goeie ja!

Salsa Shop is heel casual en cheap, maar niet echt een restaurantje!

1 like

Spargo, Knus, Walter Woodbury bar of Bar Langedijk zijn nog niet genoemd en wel leuk!

1 like

Ja, ik dacht het niet helemaal van dedrie maar van twee van de wijzen was :wink:

Ohhh salsa shop is echt leven :heart_eyes:! Halen m’n vriend en ik echt minimaal 1 x per week haha. Maar idd niet helemaal wat ik zoek!

2 likes

Welke drie wijzen hebben jullie het over?

1 like

3 gasten die zo langzamerhand de gehele horeca in Oost in handen hebben.

2 likes

Thanks voor de tips iedereen! :smiling_face_with_three_hearts:

De drie wijzen strekken ook verder dan Oost en hebben een tijdje terug Pacific overgenomen :slightly_frowning_face: Ze wilden het in eerste instantie niet veranderen maar gaan het concept nu toch omgooien… echt zo zonde

wat

1 like

:slightly_frowning_face:

1 like

Ahhh shit dat had ik nog helemaal niet gehoord… wat stom zeg :frowning:

1 like

Ja shit. Straks zijn ze niet meer te ontwijken. Jammer genoeg.

Wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die ze proberen te ontwijken!

Ja het is gewoon echt overkill? Toen het nog ongeveer alleen biertuin en kuijper was kwam ik er allebei wel eens en vond ik het echt wel chille plekken om een biertje te drinken, alleen ik heb gewoon in welk café van hen ik ook ben het idee dat ik op dezelfde plek zit? Te veel hetzelfde publiek ook ofzo en soms heb ik daar dan gewoon geen zin in

2 likes

Ik ben blij dat die pacific weggaat, je kan daar echt niet lekker eten en binnen is vergane glorie, terwijl je buiten wel lang zon hebt.

Ja precies dat. Ik vind het echt niet erg om er een keer iets te drinken, maar ze zitten nu overal en ALLES is hetzelfde. Het personeel, het interieur, de sfeer. Serieus beetje variatie zou wel fijn zijn. En sorry maar ik vind die naam echt om te kotsen, ‘de drie wijzen’ hou op zeg.

1 like

Ik kende ze niet eens! Maar woon ook niet in oost, toevallig laatst wel bij biertuin geweest en was wel prima.
Edit: Ohnee was kut personeel, had net gegeten en waren nog wat aan het drinken, toen bediening vroeg of we aan de bar op een kut plek wilde zitten want er wilde nog andere mensen eten. En het was niet eens vroeg of dat we niks aan het drinken waren.

Ja ik vind veel horeca in oost ook gewoon echt niet heel leuk eigenlijk? Ik zat me ook af te vragen of het is omdat ik ouder ben ofzo of dat het echt ook veel veranderd is (ik kom veel in oost ook ongeveer sinds 2005/6 ofzo maar dat kwam omdat ik daar naar de middelbare ging toen dus kan me ook voorstellen dat het vroeger gewoon heel andres leek omdat ik een tiener was haha). Maar ik heb bijv. ook vriendinnen die heel graag bij Walter Woodbury eten/wat drinken en dat vind ik ook helemaal geen leuke plek.
EN JA ik wilde net over ponteneur beginnen al. Echt een gemis.

2 likes

Ik vind dat soort tenten wel heel leuk en ik ben ook wel blij dat oost iets hipper is geworden, maar dit is meteen weer zo overkill. Alles hetzelfde en meteen helemaal hipperdepip de hipste buurt van Amsterdam proberen te worden. (Wat het nu denk ik ook wel is?) Oost was juist zo top omdat je er een beetje het ’oude’ Amsterdam en veel culturen gemixt had met wat hippere tenten vond ik altijd.

6 likes