Het Amsterdamtopic

Volgens mij verschillen ze niet heel erg in grootte. Leidsestraat oogt ruimer naar mijn idee.

En lijkt het je wat? Ik werk die avond! :grin:

Ik pm je even, super leuk!

Iemand tips voor een goede kapper? Ga normaal altijd bij Rob Peetoom maar heb sinds kort geen studentenkorting meer (en helaas nog geen dikbetaalde baan) en vind 130 euro voor knippen en 1/2 hoofd highlights toch best wel veel geld

heb je een pb gestuurd!

1 like

Ik ben erg tevreden over tommyz toko! Ik heb die zaak ook weer aangeraden gekregen en blijf er zeker terug gaan. Ze knippen op droog haar trouwens. Ik heb alleen knipbeurten gehad en dat was iets van 40 euro.

3 likes

Ah die ga ik even opzoeken!

Vriendinnetje en ik gaan het liefst naar Lenneke!

1 like

Heee hier kom ik ook altijd, haha! :smiley: Ook heel tevreden en mijn kapster (Marjolein) is gewoon zo gezellig. Ging een tijdje terug tegelijkertijd met m’n moeder erheen, toen werden we na elkaar door haar geknipt. Lenneke is vast ook top.

Ze doen trouwens ook nat haar, maar dat is iets duurder.

1 like

Toevallig! Heb het idee dat het niet een hele bekende zaak is.

1 like

Nee ik ook niet! Ben er zelf terechtgekomen omdat m’n kapster van Kinky (wat natuurlijk superbekend is) overstapte naar hier.

1 like

Ik kom even binnenvallen voor tips if you don’t mind. Ik moet het vrijgezellenfeest van een vriendin organiseren en ze wil graag naar Amsterdam, dus ik ben op zoek naar een bootverhuur en een restaurant waar je een soort vast menu hebt. Boottochtje is voor 14 personen en bij voorkeur met kapitein en voor het restaurant willen we het liefst een menu of een prijs afspreken, zodat we weten waar we aan toe zijn. Heeft iemand tips? Ik ben zelf totaal niet bekend in Amsterdam

Pff geen idee. Sorry aan mij heb je niets. Toen ik vorig jaar een vrijgezellenfeest moest organiseren (ook in Amsterdam trouwens) heb ik vooral veel gebruik gemaakt van Google. Je hebt heel veel sites met tips voor feestjes en daar stonden ook boottochten tussen! Ik weet niet meer welke site ik heb gebruikt maar vond net deze, https://www.1001activiteiten.nl/vrijgezellenfeest/amsterdam
Succes!

Weet iemand een leuk lunch tentje in de dapperbuurt? Liever niet Ă©Ă©n van de zaken van de drie wijzen want dat vind ik allemaal zo’n eenheidsworst :-1:t2:

1 like

Weet iemand een leuk, beetje casual restaurant in de buurt van Carre om snel wat te eten voor de voorstelling? Liefst niet te duur (max 20 euro voor een hoofdgerecht ofzo) en een beetje op loopafstand.

Ter hoogte van de Magere Brug zit een leuk eetcafé met de naam Magere Brug. Maar waarschijnlijk ben je nu al ergens aan het eten.

Oh nee ik ga donderdag pas! Dus thx voor de tip

Stek, bar botanique of misschien de breakfast club?

1 like

Haha Bar Botanique is van ‘de wijzen’, @zwaardvis, trap er niet in! :wink:

3 likes

Sneu wel dat “niet van de drie wijzen” ongeveer alle horeca uitsluit in die buurt want ben het best wel met je eens. Maar misschien Hartje Oost of Drover’s Dog? Of studio K (al weet ik niet zo goed hoe hun lunchkaart is eigenlijk).

1 like