Het Amsterdamtopic

Iemand die iets meer weet over het studentencomplex aan de eerste ringdijkstraat? Mag ook in pb, ben me even aan het oriënteren!

Bedoel je casa400 of dat appartementencomplex?

Appartementencomplex! Via studentenwoningweb

Oja een vriendin van mij heeft daar een jaar in gewoond. Het is nog vrij nieuw en netjes, studio’s zijn prima qua grootte. Zij woonde in een studio met eigen badkamer en keukentje, weet niet of dat overal zo is. Weet wel dat ze nauwelijks contact had met de mensen op haar gang, er was alleen contact over het noodzakelijke. Wat wil je nog meer weten?

1 like

Ah heel chill! Ja vooral benieuwd of t er idd een beetje netjes uitziet. Weinig contact met anderen vind ik wel prima. Weet je toevallig ook of zij een balkon oid had?

Ja van wat ik heb gezien was super netjes! Geen balkon, wel een soort dubbel raamkozijn waar je met raam open in kan gaan zitten.

Top, dankjewel! Klinkt goed, hoop dat ik een kansje maak!

Ik vind het zo sneu dat er niemand reageert op je berichtje. Maar helaas vind ik haar muziek echt drie keer niks :see_no_evil:

hiiii ik val hier even binnen! Ik ben vandaag voor een afspraak een paar uurtjes in Amsterdam en wil ook even een hapje eten ergens (2 personen). Hebben jullie tips? Qua eten liefst een restaurant met vega opties. En zijn er nog leuke winkels die je buiten Amsterdam nergens hebt? Kom zelf uit Rotterdam dus veel is volgens mij wel hetzelfde, maar vind het daarom dus leuk om wat rond te neuzen bij winkels die ik nog niet ken!

Meatless District, vega broodje kroket <3

In de Gerard doustraat vlak bij de Albert cuyp markt zitten leuke boetiekjes! Er zitten ook restaurantjes in die omgeving maar ik let nooit zo op de vega opties dus ik durf daar niks over te zeggen.

Haha wat lief dat je hier nog even op terugkomt! No hard feelings :smiley:

Iemand nog tips voor leuke tweedehands winkels?

Penny Lane in de pijp! wel duur voor vintage maar nergens anders zo veel mooie dingen

Weet iemand een goede (niet al te dure) herenkapper in de Rivierenbuurt?

Weet iemand een plek waar ze (goedkoop) oorbellen schieten? Liefst centrum of oost.

Volgens mij bijou Brigitte voor rond de 15 euro voor 2 gaatjes incl oorbellen. Ligt aan de oorbellen hoe duur

1 like

Claire’s is goedkoop. Zit op de Nieuwedijk.

1 like

Chin chin club! Maar dat kan soms wel heel druk zijn op zaterdag

1 like

Hahah :eyes: waar ik werk zijn op de 23e geen hele leuke dingen helaas. Tenzij je mega fan bent van r&b en hiphop.

1 like

Weet iemand toevallig welk filiaal van COS het grootst is? Die in de negen straatjes of aan de leidsestraat?