Maakt niet uit, het is een vaste route, ik zou even kijken wat je voorkeur heeft van opstapplaats. Bij het CS is het meestal druk, in Rokin is het meestal rustiger. De laatste keren heb ik bezoekers meegenomen met Rederij Plas en die zijn prima. Ik weet alleen niet of ze vanaf die locatie ook de lichttour doen.
Waar kan je leuk eten met ongeveer 15-20 mensen (werkuitje)? Liefst beetje knus. We dachten aan Bern, maar wilden ook andere opties overwegen.
Schreierstoren, maar is wel heel vaak volgeboekt dus boek ver van tevoren.
Ik wil volgende maand mân verjaardag vieren in een cafe in amsterdam en erna uitgaan met wie wilt. Ik denk aan zoân 30 mensen. Je kan voor zoân groep reserveren bij veel cafĂ©s, maar ik heb even geen inspiratie. Ik vier het normaal altijd thuis. Hebben jullie ideeĂ«n?
Escobar? Weet niet of je daar kunt reserveren.
Op maandag 25 februari speelt Maggie Rogers in Paradiso. Ik vind haar muziek fijn en heb heel veel zin in een avondje dansen.
Zijn er hier mensen die het een leuk idee vinden om als groep (van onbekenden) te gaan? Wellicht een leuke manier om je vriendenkring / sociale netwerk (in Amsterdam) te vergroten. We weten in ieder geval dat we allemaal 1 gedeelde guilty pleasure hebben
P.S. Ben ik heb jullie sindskort herondekt! Heb als 15 jarige wel eens op het EGF gezeten
Ik vind Brouwerij Troost altijd wel leuk! Kan je ook een eigen tapje huren.
Weet iemand een goeie wimperextensions/wenkbrauwsalon. Niet al te duur.
Skatecafe heeft een vrij klassieke kaart vind ik. Of Stork (is vooral vis)?
Ga iig niet naar Hangar, vond ik heel erg tegenvallen
goudfazant of cafe modern?
Ik kan geen menukaart van hen vinden en dan is het een beetje âgevaarlijkâ om heen te gaan (moeilijke eters/allergieen/wat de boer niet kent etc)
Vond het eten bij Noorderlicht erg tegenvallen. Was nauwelijks iets eigenlijk. Zo daar alleen heengaan voor een biertje
Haha helemaal waar⊠supergoor eten daar. maar ik dacht dat de meeste mensen dat wel wisten?
Iedereen is er altijd heel positief en lovend over en dan zeggen ze dat er niet bij haha. Of ze zijn gewoon niet veeleisend
Hmm ik wilde ook de goudfazant zeggen. Als het een moeilijke eter is is misschien Hanimeli iets? Echt een hele goede turk met grillgerechten e.d.
Jaaa! Hanimeli is echt zo lekker! En ik vond de bediening daar ook leuk (wel een klein beetje traag)
Hebben jullie nog tips om ergens uit te gaan als je gewoon lekker in gezelligheid wil zitten? Ik vind de TonTon club in West heel erg leuk en The Poolbar in het centrum vond ik ook leuk. Weet iemand nog meer gezellige plekken zoals deze?
Biertuin, Bar Jones beviel me laatst erg goed! Heb je een bepaalde wijk waar je heen wilt? Anders zijn de mogelijkheden echt eindeloos haha.
@Eifoon italiaans? il pecorino is erg goed en leuk! wel even reserveren denk ik.
Ik ga alles even bekijken, thanks