Al iets gevonden?
Anders misschien een van deze?
https://www.anna-nina.nl/nl/
Dat is precies het verschil tussen de Haarlemmerstraat en de Haarlemmerdijk toch? Of wordt nu zelfs de Haarlemmerdijk verpest? Toen ik er in de buurt woonde was het echt mijn favo straat. Er zit ook een hele leuke bioscoop en een chille kookwinkel, veel eenmanszaakjes en een paar tweedehands kledingwinkels.
@CTFxC
Nee dat klopt, ik woon daar ook in de buurt en de Haarlemmerdijk is nog wel oké!
Oh hahaha, ik heb altijd gedacht dat het 1 lange straat was De Haarlemmerdijk is nog wel ok!
Ik ga naar een feestje in edel/het sieraad;
https://m.facebook.com/events/528726520932520
Valt nog mee qua prijs en als het goed is wel een goede mix qua muziek
Eenvoud op de prinsengracht is ook een chille
Diva op de Heiligeweg!
Weet iemand een fijne plek voor gellak? Ik wil voor de kerst mn nagels eens mooi laten doen maar ik ken alleen universal en daar is het 30 euro. Kan het ergens goedkoper?
Ja verschrikkelijk, echt een gedoe!
Ik ben ook nog met mensen die nog nooit in Amsterdam nieuwjaar gevierd hebben (en ik pas 1 jaar) dus we hebben totaal geen idee waar we naar toe moeten
Even kijken of dat van @Flores leuk is!
Wow, dat is hard gegaan dan! Een paar jaar geleden (2/3 jaar terug) was het 15 euro en afgelopen zomer nog 20… Voor 30 euro kun je net zo goed naar Lakwerk dan.
Ik volg even, ben ook benieuwd of er goede, goedkopere opties zijn!
Weet iemand toevallig uit zn hoofd waar de sportafdeling in de primark zit? Op welke etage?
Ik heb nu een afspraak bij polish nail bar op de maasstraat. Daar is het zonder poespas 23 euro.
Ik laat het doen bij Nail Salon MB op de Spuistraat. Kost €23 en daar komt €5 bij als je oude gellak laat weghalen.
specifieke vraag maar weet iemand of er plek is om te parkeren bij de uilenstede als je daar om 7.00 ('s ochtends) aankomt, of staat alles dan nog vol?
Ja dan is er wel plek, de meeste werkenden komen vanaf dan ongeveer aangereden. Vanaf 9 staat het helemaal vol. Het is trouwens uilenstede i.p.v. de uilenstede!
ahhhhhhh oké dat is zo fijn haha, thanks! ah ok, heb verder nooit iets met uilenstede te maken gehad
Ik vind dat de laatste tijd ook wel meevallen eigenlijk. Pas op dat je niet buiten de vakken parkeert in ieder geval. Ze delen er vaak boetes uit.
(Eigenlijk haat ik mensen die daar niet wonen en komen parkeren maar omdat je een mede forummer bent is het ok. :p)
haha ja ik snap dat hoor, ik moet stage lopen in 't vumc maar woon in andere omgeving, met ov kan ik er niet 's ochtends komen en daar parkeren zelf is gewoon tering duur. Het is maar tijdelijk, ben snel weer weg (al hoop ik dat ik er kan blijven hangen maar in dat geval zoek ik weer een kamer haha)
Oh beter! Toen ik er net woonde was er altijd plek maar sinds die nieuwe parkeerplaats moest ik altijd 83836 rondjes rijden. Fijn dat het weer wat normaler is.
@notmycircus oh dat is dan wel ideaal! Je kan misschien ook een fiets gebruiken, is een kort ritje en sneller dan ov
Welke rederij is het beste om zo’n lichtjesboottocht te maken?