Het Amsterdamtopic

Mook is lekker! The breakfastclub ook, of Metropolitain of Corner Bakery.

1 like

Ik heb m’n verjaardag vorig jaar bij de Tulp gevierd, was een goede plek ervoor!

Oh ja, dat is wel een goeie! Thanks!!

M’n moeder (67) wil graag een keer haar wenkbrauwen laten doen. Hebben jullie tips voor een fijne, rustige zaak? Vriendinnetje van me was altijd erg tevreden over bianco (?) aan de Rozengracht, maar dat lijkt me iets te chaotisch.

Misschien is The Browbarbar iets? Zit in zuid en is in principe een kleine salon.

2 likes

Oh Bianco heeft een keer gruwelijk mijn wenkbrauwen verpest (veel te dun geëpileerd). Maar misschien heb ik gewoon pech gehad en is ‘ie verder goed.

Ben laatst een keer naar Mrs. Highbrow geweest en was op zich prima.

1 like

Hangt er compleet af wat je zoekt natuurlijk! Heb je specifiekere wensen?

Ik moest ineens denken aan al die olifanten die een tijd in de stad stonden! Weten jullie dat nog? Blijkt een kunst- en liefdadigheidsproject te zijn geweest

Ik ga morgen naar duke of tokyo, ben echt super benieuwd haha. Is er al iemand geweest?

Ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft. Wij willen eind december graag met onze vriendengroep uiteten. Ik zoek een leuke en lekkere pizzeria of Mexicaans, heeft er iemand tips? Ik kwam met een Google rondje al Los Pilones tegen. Weet iemand of dat iets is? We zijn kort geleden al bij Fiko geweest.

Niet echt Mexicaans, maar ik vond de sfeer wel echt heel leuk: Plato Loco. Is Caribbean cuisine, bij de Marnixstraat in de buurt

1 like

Is de Haarlemmerdijk de moeite waard?

Op de achterste helft zitten wel leuke winkeltjes, maar de eerste helft is vol toeristen en coffeeshops…

1 like

Ik ga volgende week met mijn ouders een ring uitzoeken voor mijn afstuderen, maar weet niet zo goed waar ik heen moet…
Budget is niet superhoog (100-150 euro denk ik) en ik houd niet van blinkende sieraden en overdaad aan stenen en zo. Meer een beetje de stijl van de sieraden van &other stories als iemand dan begrijpt wat ik bedoel.
Iemand tips voor een juwelier of leuk winkeltje waar ik terecht kan?

Ik ga hierheen: http://www.studioninavanveluw.nl/ Vind haar heel goed en prettig werken. Ze doet het alleen dus geen drukke salon.

1 like

Oh dank je! Denk dat dit wel een goede is voor haar

Hee daar ga ik ook heen! Zij doet wenkbrauwen en wimpers zo goedddd omg

3 likes

ik ga daar ook heen :sweat_smile: vind haar ook erg leuk.

1 like

Iemand nog leuke tips voor NYE in Amsterdam? Wat nog niet uitverkocht is of kaartjes heeft van boven de 50 euro? :grimacing: (volgens mij vraag ik om veel :tired_face:)
We willen graag leuke dance muziek gemixt met jaren 80/90/00.

Had je nog iets gevonden? :blush: