Ik ken voornamelijk Osdorp/Slotervaart wel, al woon ik er nu al behoorlijk lang niet meer.
Vind Sahan en Leziz in Osdorp allebei heerlijk eten te hebben, is allebei Turks. En op Tussenmeer zit Meck&Holt en vind dat een fijne boekwinkel. Bij Hotel Buiten kun je lekker zitten aan de Sloterplas!
Ahh super leuk, dankjewel!
iemand aanraders voor een goede vrouwelijke huisarts?
Geen idee waar je woont, maar ik vond Besara en Geels in Noord fijn. Besara is een vrouw en ik vond haar heel chill.
Iemand leuke hotel tips? Budget rond de âŹ200 per nacht
Volkshotel, Lloyd hotel⊠maar weet de prijzen niet!
Iemand tips voor een goede, betaalbare wenkbrauwstylist? Liefst in Rivierenbuurt/Pijp/Zuid.
Ik zit bij een huisartsenpraktijk (aan de Vrijheidslaan) met alleen maar vrouwen (er was eerst ook een man maar die is weg). Super fijne mensen!
Jaaaaa Royal Fook Long is mân go to place als ik sushi ga eten met collegaâs
Mrs Highbrow vind ik heel fijn!
Dank je! Ga ik eens kijken
Waar eten/halen jullie de allerbeste roti? Ik vind die van Roopram in oost echt goed. Maar vroeg me af of er ook nog andere plekken zijn waar het echt lekker is.
Wij bestellen regelmatig bij Roti Shop. Volgens mij zit die op de Kinkerstraat.
Ooo dat is best dichtbij. Nou voel ik me verplicht die te gaan proberen
Zeker doen! Verwacht wel een review
Komt ook op mijn lijst!
Ben ik weer met een huizenvraagâŠ
Wat zijn ook alweer de goede huiszoekfacebookpaginaâs? Heb mijn FB verwijderd, dus ben dat allemaal kwijt⊠Liefst specifiek voor tijdelijke huur, heb een nieuw huis per eind maart, maar moet al per februari mijn huidige huis uitâŠ
Ik haal altijd in de Westerstraat, Swietie Sranang heet ie. Roopram nog nooit gehad maar wil die nog wel eens proberen!