Ik ga binnenkort winkelen met m’n ouders voor een jurk/jumpsuit oid voor mijn diplomauitreiking en ik vroeg me af of jullie nog leuke adresjes daarvoor weten? Ik kom amper verder dan de Urban Outfitters en & Other Stories.
Ik had hetzelfde beeld en vind haar (vita) niet zo leuk ook. Maar mijn zusje doet het en zij zegt dat er heel veel verschillende mensen zijn en dat lang niet iedereen super fit is. Dus nu ga ik binnenkort een keer met haar mee denk ik.
Ja Wildernis! En de Balkonie op de Jan Evertsenstraat.
En ik liep laatst langs deze winkel
Ik zou ook niet verder komen dan ‘standaard’ adresjes. Dus other stories, cos, costes, Zara en mango of de Bijenkorf/ hudsons bay. Ik denk dat je hier beter kan scoren voor een mooi jurkje dan bij Bershka of stradivarius bijvoorbeeld.
Op de Albert Cuyp heb je ook een goeie plantenwinkel
Nee er zijn zeker ook minder dunne meisjes die het doen! Dus zeker aanmelden voor een proefles.
De Plantenmarkt op de Albert Cuyp!
hallo! misschien kan iemand hier me helpen,
ik ben op zoek naar een hele goede stomerij in Amsterdam, waar ik mijn tweedehands wollen Max Mara jas naartoe kan brengen, heeft iemand goede ervaringen bij een bepaalde stomerij?
Van de 10001 reviews op the interwebz wordt ik niet veel wijzer.
Kleding Reparatie & Stomerij De Rozengracht
Rozengracht 216
020 627 14 69
Naast uitstekende kleermakers hebben ze ook een uiterst zorgvuldige stomerij, die niet alleen mijn dure kashmir jas heeft gestoomd, maar ook mijn bankbekleding en mijn gordijnen.
thanks! dit zit ook vlakbij mijn werk. dus dat is een poging waard. Ik ben benieuwd!
Ik ben heel benieuwd hoe het was als je geweest bent! (Vooral hoe zwaar het was haha). Ik heb al jaren niet meer echt gesport dus maar dit lijkt me een goede manier om toch een beetje aangespoord te worden tijdens een les.
Heeft iemand nog een baan over? Ik zoek iets voor 24-32 uur dat goed te combineren valt met een deeltijdstudie, weekendwerk is dus prima! Horeca, administratief, alles bueno. I need the moniesz.
Misschien dat Onefit iets voor jou is? Dan kun je verschillende sportscholen en lessen doen. Ik heb daar nu een abonnement, met het idee om allerlei sportscholen in de buurt te ‘testen’. Maar tot nu toe heb ik nog nul keer gesport in een sportschool in de buurt:sweat_smile: En tot nu toe zit mijn ratio maar op 1x sporten in de week. Dure grap dus…
Je hebt het vast over Massimo Gelato! De beste ijs in de stad:D Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak dat ik maar een stempelkaart heb gehaald:see_no_evil: Dus ja, ga daar zeker heen! De Pizzakamer die er tegenover zit heeft ook lekkere pizza’s. En Glouglou die daar schuintegenover zit schijnt ook leuk te zijn voor drankjes. En als je de weg oversteekt bij Trainmore, dan zit daar Scandinavian Embassy (tegenover de ingang van Sarphatipark) voor goede koffie en heerlijke kaneelbroodjes!
@Skadi Ik ben ook wel benieuwd naar de tips voor hotspots:) Voor de planten, ik denk dat je het over Indianaweg 10 hebt. Zo’n vintage conceptwinkeltje van een oud forummer/blogger. Een vriendin heeft daar een paar planten vandaan en die doen het goed haha
Bij Onefit kun je ook wekelijks dezelfde lessen volgen. Ik deed elke week dezelfde dansles en zo zag ik toch dezelfde mensen.
Ohh Massimo Gelato is zó lekker! Lekkerste ijs van Amsterdam.
Heeft er iemand aanraders in (de buurt van) nieuw-west? Eettentjes, winkels, wat dan ook!
Waar in Nieuw-west? Best een groot stadsdeel namelijk haha.
Iemand tips voor een fijne pedicure? Stapje beter dan Universal Nails zeg maar
Ik heb nog nooit een pedicure gehad, maar ik laat m’n nagels doen bij Lakwerk en zij doen ook pedicures.
Haha, ik woon zelf in Slotermeer. Maar maakt me niet zoveel uit! Op zich ben je overal best snel
De prijs valt me nog best mee! Thanks