Het Amsterdamtopic

1 like

Ik ga morgen met mijn ouders naar 't Moco en daarvoor of daarna lunchen. Weet iemand 'n leuke plek in die buurt? Mag wel iets uitgebreider dan alleen broodjes.

Ik vind de bakkerswinkel nog steeds wel echt heel leuk (zit op Roeloef Hartplein).

Zie dit nu pas. Waar ben je uiteindelijk geweest?

Bij Brasserie van Dam, was erg lekker!

2 likes

Weet iemand een goedkope ontbijtplek in de buurt van CS of Leidse Plein? Hema Kalvertoren heeft helaas geen restaurant.

Hema Nieuwendijk wel.

1 like

Wat is de lekkerste bakker rondom Kinkerstraat/1e Constatijn Huijgensstraat? Liefst eentje die verschillende soorten Hollandse koeken verkoopt

Vlaamsch Broodhuys?

Dat is heel dichtbij ja! Heb je die wel eens geprobeerd? Is het brood er lekker?

Ja heerlijk brood, vooral het desembrood. En ook de zoetigheden, de lemon meringue… oh… nou ja, ga maar kijken.

1 like

Jongens ik heb wat leuks, mochten jullie bezig zijn met het minderen van voedsel afval. Op https://farmedtoday.com/ kun je een box bestellen met groente en fruit dat niet meer verkocht kan worden in supermarkten. Kost tussen de 10 en 12 euro, is van lokale boeren en genoeg voor een week voor 1 persoon. Ik heb net mn eerste box ontvangen (met verzendkosten is het 17 euro) en my god er zit zo veel in! En echt dingen die nog niet eens rijp zijn. Ik ga zo ff foto’s invoegen. Nu heb ik dus wel 30 rode pepers, iemand enig idee wat ik hiermee kan doen? :hot_pepper:

8 likes

Sambal maken?

Hahah ja dat dacht ik ook meteen

9 likes

Fruittuinen van West is leuk. En ik heb laatst geluncht bovenin het Ramada hotel aan de rand. An het Rembrandtpark en dat beviel me ook wel.

1 like

Wow dat ziet er wel heel goed uit! Zou het zelf alleen nooit op krijgen

Haha ik zag je eerste foto en dacht toen ‘wow nog best duur 17 euro’ maar toen scrollde ik naar beneden…

1 like

Nee het is echt veel! Ook genoeg voor twee denk ik. Had alleen iets meer groente gewild.

1 like

Weet iemand een goede kattenoppas?