Vinnies Deli!
Ik heb net bedacht dat ik mijn verjaardag misschien toch wel ook in een kroegje ergens in Amsterdam zou willen vieren (mijn leven is wat verspreidt over twee steden), maar wat is nou een leuke plek om dat te doen? En waar ben je mensen niet te veel tot last op een zaterdag- of vrijdagavond? Ik wil zeg maar liever niet een hele bar afhuren, maar liever gewoon mensen uitnodigen en voor iedereen een drankje betalen.
De Blauwe Engel! (Ok grapje.)
Ik vind de Escobar wel leuk. Dat kan later op de avond wel echt heel vol worden en dan staat er ook een rij maar als je wat vroeger afspreekt dan moet het wel goedkomen. Ze draaien er vaak leuke muziek (imo ogen dan, een mix van nieuwe en oude hitjes) en je kunt er ook eten. Er is tot 22u(denk ik, zoiets?) ook een terras.
Haha ik ken de Blauwe Engel niet, maar heb er wel verhalen over gehoord geloof ik. En elke bar met die naam heeft een slechte reputatie volgens mij (ik kom uit Groningen, daar hadden we er ook een ).
Thanks! Ga even kijken!
Haha ja ik moet zeggen dat ik er wel echt vaak kom op vrijdag maar dat is meer een biecht denk ik.
Niet mijn favo plek maar de Bloemenbar misschien? Ik heb het weleens bij Edel gevierd, vond ik wel een leuke plek! Maar zoek je meer een hippe plek met ook muziek of een rustig café?
Je bent hier niet veilig voor OMG reacties dus:
Suggesties voor beide zijn welkom. Maar ook muziek vind ik wel leuk.
Jongens, ik moet voor de 10e keer mân huis uit, dus moet weer op zoek naar iets nieuws⊠Ik heb al een hoop tips gekregen, maar mocht iemand nog een aanrader hebben qua huuraanbod, makelaars die chill zijn (koop of huur), nieuwbouwprojecten etc, let me know, Iâm desperate. Zoek trouwens zelfstandige woonruimte voor max 1100 kaal pmâŠ
Dan ga ik je binnenkort waarschijnlijk tegenkomen op de vrijdagen
Leuk! Wij wonen echt heel vlak bij elkaar dan Heb verder geen ervaring met sportscholen, maar als je nog andere leuke plekjes in de buurt zoekt, kan ik je wel helpen
Ik woon daar ook vlakbij, ik sport ook bij die TrainMore!
Ja ik doe sinds een tijdje bijna wekelijks Rocycle! Het is echt heel intens, iedereen is knal, maar dan ook knalrood na die tijd maar je voelt je zĂł voldaan! Ik heb zelf echt een hekel aan spinnen, maar ik begin dit nu eigenlijk wel leuk te vinden (denk dat ik nu zes keer geweest ben?). Het is wel een klein beetje afhankelijk van de trainer, want als ze de groep niet goed meekrijgen merk je dat nogal, ook aan je eigen inzet. En het is dus wel een beetje âAmerikaansâ als in dat er steeds gejuicht wordt tussendoor, en high fives enzo (maar goed, ik werk in een sales organisatie dus dat uurtje extra kan er dan ook nog wel bij).
Verder zit ik zelf bij Basic Fit, want ik vind Train More echt bizar duur voor wat je krijgt (ben geen student, dus dan is het echt 40 euro per maand ofzo) en sport daar meestal op de Overtoom (ladies only, vind ik heel fijn als ik gewoon apparaten wil doen) of Stadhouderskade (soms voor groepslessen).
Nee ik ga bij City, ik werk op het Leidseplein, dus daar is het heel dichtbij. Goedkoop is het niet nee, beetje afhankelijk van hoe vaak je wil gaan. Een losse les is 12 euro, maar je kan ook strippenkaarten kopen en hoe meer lessen je koopt, hoe goedkoper het per les is natuurlijk. Maar ik zou wel eerst de twee proeflessen doen als ik jou was, want als het niks vind wil je er echt niet aan vast zitten. .
Ze kunnen je daar ook heel goed helpen met het instellen van je fiets, en praten mag/kan toch niet. Dus gewoon gaan, ook al ben je alleen.
Sorry, keek even over je berichtje heen! Wil je wat meer eettentjes weten of van alles en nog wat?
Ik ben zelf trouwens op zoek naar een zaak waar ik grote kamerplanten kan kopen in de buurt. Iemand tips? Was wel een winkeltje tegengekomen op de Eerste Jan Steen, maar nog niet naar binnen geweest!
Wildernis op de Bilderdijk!
Doen alleen hele fitte mensen dat? Mij lijkt het namelijk wel erg leuk maar ik heb op dit moment echt geen conditie. (Juist de reden waarom ik wil gaan.)
Nee, valt best mee! Zijn ook wel mensen die het niet de hele tijd 100% volhouden (ikzelf, vooral), maar het is wel echt heel goed voor je conditie en ik heb echt het gevoel dat je ook heel snel beter wordt.
Ik wil het heel graag doen maar omdat die Vita van de Blonde Tigers het ook doet had ik er zoân beeld bij dat alleen dunne knappe mensen het doen en dan wil ik daar niet als een puffende zeekoe tussen staan haha. Maar goed ik ga toch maar een proefles doen!