Het Amsterdamtopic

Puccini!

3 likes

Bonbons: Tout
Bloemen: ‘t Lievertje!

1 like

Late reactie maar deze man is echt heel goed. Heb hier regelmatig jasjes, vestjes, etc. voor mijn vereniging laten vermaken en hij deed eigenlijk een ‘te goede job’ voor kleding waar daarna toch weer bier over heen komt. :sweat_smile:

1 like

Zouden jullie het aanraden om zondag naar Amsterdam te gaan of is dat echt geen doen?

Waarom geen doen? Is er iets te doen?

Is het gelukt?

Zondag is de Dam tot Damloop dacht ik, dus dacht dat het dan misschien druk zou zijn

1 like

O jezus echt? Ik weet dat soort dingen nooit :joy:. Nou ja, totdat ik naar de andere kant van de stad wil en dat niet lukt door al die hardlopers.
In het centrum zal het mega druk zijn, maar als je bijvoorbeeld meer naar de 9 straatjes etc. gaat is het volgens mij prima te doen.

1 like

@Moet
Ik zou er ook rekening mee houden dat sommige trams misschien niet/anders rijden dus goed plannen waar je heen wil, maar ik denk verder niet dat het een mega probleem is. (Ik zou trouwens sowieso voor een OV fiets gaan.)

1 like

Fietsconsult in een zijstraat bij de Utrechtsestraat! Echt een aanrader, want snel (vaak binnen een uur) en ze zetten je niet af

1 like

Bij Crea gaan ze vanaf februari weer een musicalproductie doen, is dat niet wat? De musicallessen zijn inderdaad het meest gefocust op zang.

2 likes

@Flamoes @lijnewiets dank jullie wel! Ik moet precies bij de Bijenkorf zijn :sweat_smile: dus waar ze starten… ik kan alleen nog niet echt wat vinden over welke trams/bussen niet of anders rijden.

1 like

Ik weet niet waar je woont maar kun je dan niet beter naar de Bijenkorf in Amstelveen gaan? Die is wel wat kleiner.

2 likes

De van Dam tot Dam loop begint op de Prins Hendrikkade, dacht ik. Ik denk niet dat de trams naar de dam omgeleid zijn. Overigens kun je prima lopen van centraal naar de Bijenkorf :blush:

3 likes

STA heeft soms musicalproducties!

1 like

Ja het zal ook wel gaan denk ik. Ik wilde stiekem gewoon even Amstelvinna promoten. :yum:

4 likes

@Flamoes daar hebben ze geen shop in shops :sweat_smile:

@bananana dank je wel! Wij proberen altijd op een p&r te parkeren, dus hoop dat dat zondag ook lukt

1 like

Heeft iemand een tip voor om ergens leuk te ontbijten in het centrum? Ik ben donderdag jarig en heb een vrije dag. Alleen zit mijn huis nog vol met mannen vanwege verbouwing. Dus ik moet/wil vroeg het huis uit, dus zo vanaf 9.00 open is wel een must.

Bakkerswinkel. Metropolitain.

1 like

The Breakfast Club!

1 like